کارشناس مذهبی در جمع پایوران سپاه ناحیه مقداد مشهد تاکید کرد:

لزوم پرداختن به سبک زندگی مهدوی و فرهنگ انتظار

کارشناس مذهبی بیان داشت: سبک زندگی مهدوی و فرهنگ انتظار از الزاماتی است که در عصر حاضر باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۶۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام دهشت  در کلاس اخلاق در جمع پایوران سپاه ناحیه مقداد مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از فضائل این ماه در روایات و اهمیت مناجات مطالبی عنوان نمود.

وی گفت: روایات زیادی در عظمت ماه شعبان وارد شده که از آنجمله پیامبر اکرم (ص) میفرمایند در این ماه رزق مؤمنان تقسیم میشود که منظور از این رزق، همان رزق معنوی و توفیق بر انجام بعضی مستحبات و مناجات‌ها است که ثواب و برکات زیادی دارد.

وی ادامه داد: در کتب شریف خصال مرحوم شیخ صدوق از پیامبر اعظم (ص) آمده که ایشان فرمودند:هرکس محبت فرزندان من نصیب و روزی آن‌ها شود خیر دنیا و آخرت نصیب وی خواهد شد و آن ۱۰ چیز در دنیا و ۱۰ مورد در آخرت است که اهمیت رزق معنوی را میرساند.

حجت الاسلام دهشت افزود: در این ماه شریف این ارزاق معنوی را با روزه گرفتن که سفارش فراوانی شده بخاطر مودّت و سنت رسول مکرم اسلام (ص) ونیز با استغفار که ۷۰ استغفار در این ماه معادل ۷۰ هزار استغفار در ماه‌های دیگر است و نیز پرداخت صدقه و انفاق و قرائت مناجات شعبانیه میتوان بدست آورد.

وی در ادامه ضمن اشاره به تهمت‌های ناروای داده شده به سپاه پاسداران گفت: این هم از الطاف و برکات خداوند بود که باز مظلومیت سپاه نه تنها به مردم دنیا بلکه به دشمنان نیز اثبات شد و یک همدلی و پویش عظیمی در حمایت از سپاه اتفاق افتاد و شعار من یک پاسدار هستم همگانی گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار