جشن میلاد امام عصر علیه السلام باحضور شیفتگان آن حضرت،زایرین و مجاورین امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکردبرگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۷۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم باشکوه جشن میلاد قطب عالم امکان، حجت الاسلام روح الله طاهری با تبریک فرخنده میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه به بیان وظایف شعیه در عصر غبیت  پرداخت.

 

وی،فرهنگ سازی برای ترویج سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزندان صالح برای سربازی امام زمان علیه السلام، انجام واجبات ترک محرمات و نهادینه شدن عفاف و حجاب در جامعه را ازجمله وظایف شیعیان در عصر غیبت  عنوان کرد.

 

حجت الاسلام طاهری افزود: دشمنان اسلام ناب با ترویج فرهنگ غرب از طریق رسانه هاو شبکه های اجتماعی می خواهند نسل جوانان با عفت و حیا بیگانه کنند، در این راستا وظایف خانواده ها ، مربیان و اساتید در بصیرت افزایی ، شناخت دشمنان و بیان  اهداف پلیدشان بسیار مهم است.

 

وی به لزوم شناخت و الگوگیری ازائمه اطهار علیهم السلام اشاره کرد و  اظهار داشت : یک شیعه باید اعتقاداتش منطبق با نظرات حضرات ائمه معصومین علیهم السلام ، ولایت فقیه  علمای بزرگ دین مبین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم باشد تا بتواند به رستگاری برسد.

 

حجت الاسلام طاهری به فضلیت شب نيمه شعبان اشاره کرد و گفت: شب نيمه شعبان بسیار مهم است ، شبي است که بسیاری از بزرگان دین تا سحر با مناجات و شب زنداری سپری کرده و در تمام سال این شب نمونه است.

 

وی با اشاره به روایات پیرامون شب نیمه شعبان افزود: شب نيمه شعبان که به روایتی شب قدر می باشد، به برکت مولود نیمه شعبان عالم سراسر غرق نور و سرور است.

 

حجت الاسلام طاهری گفت: امام زمان ارواحنافداه آخرین ذخیره خداونداست و آن حضرت که مصلح کل و منجی عالم بشریت است در شب نيمه شعبان متولد و جهان را به نور خود منور نمودند.

 

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، مولودیه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و زمزمه دعای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرج الشریف با حضور زایرین و مجاورین از دیگر برنامه های جشن میلاد نیمه شعبان در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد بود.

 

شایان ذکراست: بام ایران در شب و روز میلاد امام زمان علیه السلام غرق شور و شادی بود و مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه به همت هیئات مذهبی ،بسیجیان و رزمندگان اسلام در مساجد، حسینیه ها و امامزادگان و نیز در کوچه و خیابانها  سطح استان برگزارشد.

ارسال نظرات