همزمان با روز نیمه شعبان مراسم جشن با شکوهی با حضور جمعی از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج)در مهدیه ده خواجه کوهبنان برگزار شد این مراسم با اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی ،هنری ، مولودی خوانی و اهدای جوایز همراه بود.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۹۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با روز نیمه شعبان مراسم جشن با شکوهی با حضور جمعی از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج)در مهدیه ده خواجه کوهبنان برگزار شد این مراسم با اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی ،هنری ، مولودی خوانی و اهدای جوایز همراه بود.

لازم به ذکر است که دوچرخه سواران هیات دوچرخه سواری به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیات های ورزشی ، کارشناسان و داوران ورزش شهرستان در طول 20 سال گذشته به صورت مستمر و مرتب در این مراسم حضوری گسترده و چشمگیر دارند.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام یوسف محمودی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت شناخت حجت خدا در آخر الزمان امری بسیار ضروری است لذا مهم ترین وظیفه ى یك فرد منتظر تلاش براى كسب معرفت نسبت به وجود مقدس امام زمان (عج) است. 

وی تاکید نمود انسان بدون شناخت امام و منزلت او نمى تواند وظیفه ى خود را در رابطه ى با ایشان تشخیص دهد و زمینه را برای ظهور و حضور حضرت فراهم کند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد منتظر واقعى همیشه در صدد كسب فضایل اخلاقى و آراسته شدن به صفات خوب انسانى است و تلاش دارد با خود سازی زمینه حکومت عدالت گستر را رقم بزند.

وی ادامه داد تلاش براى اصلاح جامعه از طریق امر به معروف و نهى از منكر و اهتمام براى تربیت نسل منتظر و  آماده سازى زمینه براى ظهور امام زمان (عج)یكى از وظایف منتظر واقعى است.

ایشان بر كسب آمادگى هاى فكرى و فرهنگى و نظامى براى یارى امام زمان (عج) تاکید کرد و افزود آن حضرت پس از قیام به یارانى نیاز دارند كه حداقل در یكى از عرصه ها بتواند مفید واقع گردد.

حجت الاسلام محمودی بیان داشت در زمان غیبت امام زمان (عج) مردم موظف هستند در تمام كارها و حوادث به توصیه ى ائمه ى اطهار(ع) بویژه امام زمان (عج) به فقهاى جامع الشرایط كه نواب عام آن حضرت هستند مراجعه كنند و به احكامى كه آن ها طبق موازین شرعى صادر مى كنند عمل نمایند.

وی تاکید کرد در حال حاضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی بعنوان نائب عام حضرت زعامت و رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارند که اجرای منویات و فرمایشات گهربار ایشان زمینه استقرار حکومت عدالت گستر را رقم خواهد زد.

ایشان افزود منتظر واقعى در هر صبح و شام با خلوص نیت از پیشگاه خداى مهربان سلامتى و ظهور امام زمان (عج)را درخواست مى نماید چون این مهم تیری در چشم دشمنان و بدخواهان حضرت خواهد بود.

ایشان تصریح نمود صدقه دادن براى سلامتى امام زمان (عج) همواره باید مد نظر قرار گیرد که این مهم در ظهور زودتر از حد معین حضرت اثر گذار است لذا توسل و تمسک به حضرت باید در راس امورات قرار گیرد .

ارسال نظرات