حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۵۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در حکم جداگانه‌ای سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم اروحنا فداه منصوب کردند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

 

نظر به تمایل جنابعالی به حضور در عرصه‌های فرهنگی و نقش‌آفرینی در جنگ نرم و با تقدیر از تلاش‌های شایسته‌تان در دوران فرماندهی کل سپاه، شما را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه منصوب می‌کنم.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده و توانمندی‌های ژرف در جامعه بویژه علماء دینی و نخبگان فرهنگی و جوانان جهادی و انقلابی برای گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی بر پایه خطوط ترسیم شده در بیانیه گام دوم، با برنامه‌ریزی عالمانه و مدبرانه و تعامل و هم‌افزایی با مجموعه‌های فرهنگی سپاه و بسیج از جنابعالی انتظار می‌رود.

توفیق شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی

 

نظر به ابراز ضرورت جابجایی در فرماندهی سپاه از سوی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری و با سپاس از یک دهه خدمت باارزش و پرحجم و ماندگار معزی‌الیه، با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت‌های کلان و مسئولیت‌های گوناگون نهاد انقلابی و جهادی و مردمی سپاه، شما را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.

انتظار دارد ارتقاء توانمندی‌های همه جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و نیز تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا و بصیرت و همچنین گسترش مدیریت‌های برخوردار از بنیه‌ی معنوی و توانایی‌های کارشناسی و اعتلاء فرهنگی که در مدیریت سردار جعفری بدان پرداخته شده است، با ابتکارات جنابعالی افزایش یابد و سپاه در حرکت خود به سوی تکامل گام‌های بلند بردارد.

توفیقات شما و همکارانتان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

 

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور ضمن قدردانی از خدمات ارزنده سردار سرلشکر پاسدار جعفری، انتصاب شایسته و ارزشمند سردار سرلشکر سلامی در روز ولادت باسعادت حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون الهی را درسایه توجهات حضرت ولیعصر عج‌الله تعالی فرجه الشریف برای ایشان مسألت می‌نماید.

ارسال نظرات