مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله گفت: بیش از 500 جهادگر استان مرکزی به منظور ارائه خدمات تخصصی و امدادرسانی در 6 محور مشخص شده مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۶۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به مهمترین فعالیت های انجام شده توسط سپاه روح الله در مناطق سیل زده خوزستان گفت: تقویت و تکمیل سیل بند 7 روستا از جمله کاظم حمد و مگران و چبسه، تکمیل احداث سیل بند روستای فیایی، زهرا، مهدی، شط قدمگاه، عشاعره کوچک، چبسه و مگران نیز از اقدامات مهندسی جهادگران سپاه استان مرکزی در این مدت بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات مهندسی ترمیم و تقویت سیل بندهای شهر شوش و الهایی و تقویت پل ناجیان با ادوات مهندسی نیز در این مدت انجام شده است، افزود: بیش از 500 جهادگر استان مرکزی به منظور ارائه خدمات تخصصی و امدادرسانی در 6 محور مشخص شده مشغول خدمت رسانی هستند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله با بیان اینکه توزیع 15 کامیون اقلام معیشتی و بهداشتی در بین سیل زگان شوش و الهایی را از دیگر اقدامات برای تسهیل امور زندگی مردم سیل زده عنوان کرد و گفت: فعالیت 8 تیم فرهنگی توانمند در کمپ ها، ایجاد راه دسترسی روستای جابر برای دسترسی اهالی و کارکنان اداره برق جهت نصب تیر برق از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این مدت بوده است.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله پخت 18000 غذا توسط 6 موکب مستقر در شهرستان شوش و توزیع غذا در مناطق سیل زده در هر روز را از اقدامات گروه های جهادی مستقر در موکب های استان دانست و افزود: ارائه خدمات پزشکی ، دارویی ، انتقال مجروح و ... به بیش ازیک هزار نفر از سیل زدگان با حضور 10 تیم پزشکی مجهز به آمبولانس و دارو نیز در حال انجام است.

سرهنگ پاسدار نظم آبادی فعالیت 71 خودروی مهندسی و تاکتیکی را در راستای خدمت همه جانبه به اهالی سیل زده شوش و الهایی را از دیگر اقدامات تیپ مهندسی سپاه روح الله دانست و افزود: متأسفانه نبود مصالح یکی از اصلی ترین دلایل در تاخیر اجرای پروژه هااست که باید مردم و خیرین به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات