خدمات دهی سازمان بهشت زهرا(س) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حوزه خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س) در هم افزایی با نمایشگاه کتاب تهران پیشرو است.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۷۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه تهران از روابط عمومی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ؛ در راستای ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س) با اعزام 20 دستگاه ون برقی و استقرار در درب های ورودی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ساماندهی تردد بازدیدکنندکان از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را بر عهده گرفتند‌.

با هدف خدمات رسانی فرهنگی به شهروندان و سهولت در تردد داخلی بازدیدکنندگان خصوصا سالمندان و افراد کم توان از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س) با اعزام تعداد 20 ون برقی از اولین روز بازگشایی نمایشگاه کتاب خدمت رسانی به مراجعین و علاقمندان به کتاب و مطالعه را بر عهده گرفتند.

گفتنی است این اقدام فرهنگی برای سومین سال پیاپی است که با هدف رضایت مندی مراجعه کنندگان و در راستای هم افزایی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

شهرداری تهران و حوزه خدمات شهری و همچنین سازمان بهشت زهرا(س) در رائه خدمات فرهنگی به ویژه در راستای توسعه و ترویج امر مطالعه پیش قدم بوده و همه ساله با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد همکاری تنگاتنگی داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار