خبرگزاری بسیج: درآستانه نیمه شعبان ودر راستای تعامل مسجد و مدرسه جشن میلاد حضرت مهدی( عج)در مسجد فاطمه الزهرا با هدف آشنایی با مفهوم انتظار به همت مربیان تربیتی پایگاه ام البنین حضرت زینب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۷۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،   درابتدای مراسم قاری توانای این مسجد آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد،سپس حاج آقا دین پرور از مربیان تربیتی کودک و نوجوان به گفتگو با دانش آموزان پرداخت .

  آقای دین پرور ضمن تعامل موثر با نوجوانان به پندهای دلسوزانه پرداخت و گفت: شما قشر تاثیر گذار و آینده ساز هستید ومی بایست  احوالات خود را در این دوران حساس زندگی  مراقبت و صد البته فطرت پاک خود را حفظ کنید و فریب حیله های شیاطین درون و بیرون را نخورید.

   وی گفت: شما در همین سن می توانید امام زمان را همراهی کنید و راهکار این همراهی دوری کردن از پلیدی هاست.

وی ادامه داد: در هیچ زمانی از خدای مهربان ناامید نشوید چراکه او بسیار بخشنده است و شما بعد از انجام کار اشتباه باید از خداوند عذرخواهی کنید و از درگاه او مایوس نشوید.

   حاج اقا دین پرور در پایان سخنانش به دانش آموزانی که نام " مهدیه" داشتند کتابی به رسم یادبود هدیه داد.

 

  سپس مراسم با پخش کلیپ های با محوریت انتظار ادامه پیدا کرد و در قسمتی از برنامه مسابقه ای کوتاه بین دانش آموزان برگزار و به آنها هدایایی تعلق گرفت.

      در این جشن گروه سرود مدرسه به اجرای سرودی با محتوای عشق و انتظار نسبت به حضرت مهدی(عج) پرداختند.

   قسمت پایانی مراسم به مولودی خوانی و شادی برای میلاد حضرت مهدی(عج) و خواندن میثاقنامه با این امام حی و حاضر انجام گرفت و با دعای سلامتی امام زمان خاتمه یافت.

ارسال نظرات