در راستای تعامل مسجد و مدرسه جشن میلاد حضرت مهدی( عج)در مسجد فاطمه الزهرا با هدف آشنایی با مفهوم انتظار به همت مربیان تربیتی پایگاه ام البنین حضرت زینب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۷۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار سپاه تهران خبرگزاری بسیج،  در راستای تعامل مسجد و مدرسه جشن میلاد حضرت مهدی( عج)در مسجد فاطمه الزهرا با هدف آشنایی با مفهوم انتظار به همت مربیان تربیتی پایگاه ام البنین حضرت زینب برگزار شد. درابتدای مراسم قاری توانای این مسجد آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد،سپس حاج آقا دین پرور از مربیان تربیتی کودک و نوجوان به گفتگو با دانش آموزان پرداخت .

  آقای دین پرور ضمن تعامل موثر با نوجوانان به پندهای دلسوزانه پرداخت و گفت: شما قشر تاثیر گذار و آینده ساز هستید ومی بایست  احوالات خود را در این دوران حساس زندگی  مراقبت و صد البته فطرت پاک خود را حفظ کنید و فریب حیله های شیاطین درون و بیرون را نخورید.

   وی گفت: شما در همین سن می توانید امام زمان را همراهی کنید و راهکار این همراهی دوری کردن از پلیدی هاست.

وی ادامه داد: در هیچ زمانی از خدای مهربان ناامید نشوید چراکه او بسیار بخشنده است و شما بعد از انجام کار اشتباه باید از خداوند عذرخواهی کنید و از درگاه او مایوس نشوید.

   حاج آقا دین پرور در پایان سخنانش به دانش آموزانی که نام " مهدیه" داشتند کتابی به رسم یادبود هدیه داد.

  سپس مراسم با پخش کلیپ های با محوریت انتظار ادامه پیدا کرد و در قسمتی از برنامه مسابقه ای کوتاه بین دانش آموزان برگزار و به آنها هدایایی تعلق گرفت.

      در این جشن گروه سرود مدرسه به اجرای سرودی با محتوای عشق و انتظار نسبت به حضرت مهدی(عج) پرداختند.

   قسمت پایانی مراسم به مولودی خوانی و شادی برای میلاد حضرت مهدی(عج) و خواندن میثاقنامه با این امام حی و حاضر انجام گرفت و با دعای سلامتی امام زمان خاتمه یافت.

ارسال نظرات