ایثار، ازخود گذشتگی در همه زوایای پیدا و نهان نبرد با دشمنان در سال‌های اخیر و پرمخاطره، پیروزی‌های افتخارآمیزی است که سربازان گمنام علاوه بر عزت و عظمت برای اسلام و نظام اسلامی غنای فرهنگی جامعه را نیز در پی داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۱۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، انسان توانایی‌ها و استعدادهای بالقوه‌ای دارد که اگر بتواند آنها را به فعل درآورد و یک دم از حضرت دوست غافل نشود مسلمأ قدر و مرتبه‌اش از ملائک بالاتر گردد و این چنین است راه و روش سربازان گمنام امام زمان (عج).

دفاع مشروع و جانانه سربازان گمنام امام زمان (عج) از ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه سطوح از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این جان برکفان، خود را فدا می‌کنند تا هجوم همه جانبه دشمن به کیان اسلام و ارزش‌های والای آن خللی وارد نشود.

آنان با گذشتن از جان، مال، فرزند و همه دلبستگی‌های دنیوی تکلیف خود را به اسلام و امت اسلامی نشان می‌دهند. مقابله با حرمت‌شکنان و تجاوزگران، جلوگیری از تعرض و دفاع از امت اسلامی به خصوص هموطنان عزیز و احقاق حقوق آنان از تعهداتی است که جان بر کفان سپاه اسلام در برخورد با آنها اتخاذ می‌کنند.

در جامعه کنونی که همراه با افزایش جمعیت و گسترش ابزارهای فنی و رشد سریع فن‌آوری و همچنین پیشرفت فنون علمی بوده نه تنها بر رفتار و عملکرد این سنگرنشینان بی‌سنگر تأثیری نگذاشته بلکه طرح‌ها و برنامه‌های آنان باعث تخریب و انهدام گروه‌ها و دشمنان این سرزمین شده است. در همین راستا مقابله با بحران‌هایی که دشمنان به قصد ضربه زدن به اسلام و نابودی دین و امت اسلامی در اقصی نقاط دنیا با بهره‌گیری از اطاق‌های فکرو شوراهای جنگی و تسلیحات گسترده آنان از خود نشان می‌دهند تنها از افرادی برمی‌آید که دارای آگاهی کامل از فرهنگ ناب اسلامی دارند.

تعالیم روح بخش دین مبین اسلام آنچنان در تار و پود این جوانان بی نام و نشان رسوخ یافته که آنان با تمام وجود و رعایت اصول اخلاقی سفارش شده با صبر و استقامت و پرهیز از تضییع حق‌الناس در برابر همه رفتارهای ناهنجار با استواری و قامت بلند ایستاده‌اند.

ایثار، ازخود گذشتگی در همه زوایای پیدا و نهان نبرد با دشمنان در سال‌های اخیر و پرمخاطره، پیروزی‌های افتخارآمیزی است که سربازان گمنام علاوه بر عزت و عظمت برای اسلام و نظام اسلامی غنای فرهنگی جامعه را نیز در پی داشته است.

امروز یاوران گمنام حضرت مهدی (عج) این افتخار را یافته‌اند که امنیت کامل را در همه بخش‌های سازندگی ایران اسلامی اثبات کنند و این حاصل کارنامه مثمر ثمر و درخشان ، مجاهدت و فداکاری صادقانه و انجام وظایف دشوار این رهپویان حق و حقیقت است که توانسته‌اند با ایمان به خدا به انجام رسانند و در حقیقت همین روح ایمان است که پشتیبان و تضمین‌کننده تمامی موفقیت‌های این نیروهای گمنام بوده است.

ایرانیان امروزه بوجود این افتخارآفرینان امنیت بخود می‌بالند و سر تعظیم به پیشگاه ربویت فرود می‌آورند که کشورشان از وجود چنین از خودگذشتگانی برخوردار است درود حق بر شما افتخارآفرینان ملت بزرگ ایران دفاع دلاورانه شما از کیان ارزش‌های اسلامی در جای جای کشورهای اسلامی را ارج می‌نهد و از خداوند بزرگ سرافرازی و رشادت در ایمان را برایتان آرزومند است.

ارسال نظرات