خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

ارسال دو محموله دیگر از کمک های مردم استان قزوین به سیل زدگان

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در ادامه ارسال کمک های مردم نیکوکار استان قزوین به مناطق سیل زده، دو محموله دیگر از کمک های جمع آوری شده برای هم وطنان سیل زده در استانهای خوزستان و لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۴۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در حاشیه مراسم ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده بیان کرد: امروز شاهد ارسال یک دستگاه خاور کمک های مردمی به ارزش 160 میلیون تومان برای سیل زدگان لرستان و یک دستگاه نیسان کمک های مردمی به ارزش 52 میلیون تومان برای سیل زدگان خوزستان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: دسترسی هموطنان سیل زده به لوازم ضروری زندگی تا بهبودی اوضاع و بازگشت به شرایط عادی می‌تواند کمک شایانی به آنان نماید.

وی عنوان کرد: با مشارکت مردم استان قزوین تاکنون یک دستگاه تریلی، یک دستگاه خاور و 12 دستگاه خودرو نیسان کالاهای اهدایی مردم نیکوکار استان قزوین از طریق کمیته امداد استان به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است .

مومنی با اشاره به اینکه مجموع کمک های مردم نوعدوست استان قزوین با احتساب این دو محموله ارسالی، به بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است ، گفت : از این رقم نزدیک به 600 میلیون تومان، کمک های نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان ادامه دارد و اولویت کمک های جمع آوری شده بعد از مواد غذایی، اقلام بهداشتی نوزدان و بزرگسالان، لوازم خانگی و همچنین مصالح ساختمانی و کمک های نقدی برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری،با شماره گیری #99*8877* و یا از طریق شماره کارت 6037707000082663 در این امر خیر مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار