با همت بسیج جامعه زنان شهرستان بابل ،8 سری جهیزیه برای نوعروسان حادثه سیل اخیر در سیمرغ جمع آوری، که طی آئینی از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ به خانواده های شناسایی شده اهدا گردید.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج جامعه زنان مازندران در گفتگو با بسیج ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) و با آرزوی بهره مندی از فضایل ماه شعبان المعظم، از جمع آوری و توزیع 8 سری جهزیه کامل برای نوعروسان مناطق سیل زده سیمرغ خبر داد.

فرشته پازوکی اظهار داشت: در پی حادثه سیل 27 اسفند و 12 فروردین 97 در مازندران، برخی منازل در نقاط سیل زده مازندران، بر اثر آبگرفتگی  تخریب شدند که بر همین اساس، اثاثیه منازل و حتی جهیزیه نوعروسان این نقاط آسیب دیده و یا از بین رفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران با اشاره به اینکه سپاه و بسیج جامعه زنان مازندران علی رغم اقدامات اولیه امداد و نجات سیل زدگان و اجرای برنامه های مختلف مورد نیاز اجتماعی و روانی خانوار ها در بحران گفت:  با شناسایی خانوارهای آسیب دیده، بسیج جامعه زنان در کنار سایر اقشار ،برای جمع آوری و توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی وارد عمل شد.

پازوکی با یادآوری اینکه بسیج جامعه زنان در همه شهرستانهای مازندران برای جمع آوری کمک ها و ارسال به نقاط سیل زده اقدام کرد، افزود: با همت بسیج جامعه زنان شهرستان بابل تعداد 8 سری جهیزیه  برای نوعروسان حادثه سیل  اخیر  در سیمرغ جمع آوری، که طی آئینی از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ به خانواده های شناسایی شده اهدا گردید.

وی گفت: جهیزیه نوعروسان شامل؛ فرش، یخچال، تلویزیون، گاز، لوازم منزل و ...  می باشد که با همت بسیج و خیرین جمع آوری و به خانواده های نوعروسان  آسیب دیده سیل اهدا گردید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها