خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : گروه جهادی شهید شکری ، اعزامی از تهران (دانشگاه شاهد) در ایام نوروز سال جاری در زمینه دندانپزشکی در بخش دستگردان طبس به صورت رایگان ، در راستای محرومیت زدایی خدمت کردند.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۰۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

رمضانعلی فرحبخش ثانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت : 36 نفر از دندانپزشکان بسیجی در قالب گروه جهادی شهید شکری به مدت 10 روز در ایام فروردین سال 98 در بخش دستگردان برای بیش از 1163 مورد خدمت رسانی کردند.

وی افزود : برای این خدمت رسانی 420 میلیون ریال هزینه شده است که 300میلیون ریال آن توسط خیرین و  100 میلیون ریال توسط سپاه و 20 میلیون ریال توسط اعتبارات دولتی تامین اعتبار شده است و با این هزینه مبلغ سه میلیارد و سیصد و چهل میلیون ریال به محرومین بخش دستگردان خدمت رسانی شده است.

فرحبخش خاطر نشان کرد :  در این اردو علاوه بر خدمت رسانی برای 1163 مورد برای 1500 نفر معاینه و آموزش بهداشت و اهداء مسواک و خمیردندان هم انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تاکید کرد :از فعالیت این گروه جهادی می توان به 513 مورد کشیدن و جراحی دندان های عقل و ریشه دندان ها برای بزرگسالان و اطفال ، 519 مورد ترمیم دندان  اطفال و بزرگسال ، 74 مورد  عصب کشی دندان  بزرگسال و اطفال  ، 23 مورد جرم گیری و برساژ دو فک و 34 مورد وارنیش فلوراید و فیشور سیلنت تراپی با مدیریت برادر بسیجی دکتر امیر محمد شرفی اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد : تعداد 550 نفر از این خدمات بهره مند شده اند که 200 نفر ، مددجوی کمیته امداد ،330 نفر دانش آموز و عشایر و 20 نفر مددجوی بهزیستی بوده اند.

همچنین وی در پایان از نهاد ها و ارگانهایی که با سپاه همکاری لازم را داشته اند از جمله ، شبکه بهداشت شهرستان طبس ، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس ، بخشداری دستگردان ، آموزش و پرورش دستگردان و کمیته امداد  شهرستان طبس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها