خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد استان در روز میلاد باسعادت امام زمان(عج) با برپایی پایگاه های فرهنگی بمدت دو روز در دو نقطه پرتردد تبریز (ائل گلی و تربیت) جشن نیمه شعبان را برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی، پخش شکلات بین شهروندان از جمله برنامه های جانبی بوده و هدف اصلی این اقدام فرهنگی، تبیین این موضوع بود که آن امام مصلح، با ظهور خود مستضعفین را وارث زمین خواهند کرد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان اصلی ترین نهاد حامی مستضعفین، با ایفای نقش هر چند ناچیز در برگزاری جشن بزرگ میلاد امام غائب از نظرها، علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، سعی بر ترویج فرهنگ احسان و حمایت از محرومین در جامعه دارد.

زمانی با بیان اینکه این پایگاه های فرهنگی در نقاط یاد شده تبریز، با استقبال گسترده مردمی روبرو بود، گفت: خادمان محرومان در کمیته امداد، با ایجاد این بستر و به بهانه میلاد امام عدالت گستر، سعی کردند گامی هر چند کوچک در یاری رساندن به نهضت مهدوی بردارند.

وی تاکید کرد: هدف دیگر این اقدام فرهنگی امداد این بود که همگان بدانند نیمه شعبان بهترین بهانه برای یادآوری آن است که محرومین یاوران و ولی نعمتان انقلاب اسلامی در عصر غیبت هستند.

ارسال نظرات