مصطفی برزگر
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان:
حجت الاسلام مالمیر گفت: رونق تولید موتور محرک پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی است که استقلال سیاسی را نیز می‌تواند تحت تاثیر خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۲۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام حسین مالمیر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام ، در خصوص ضرورت عملی کردن شعار سال اظهار داشت: رهبری با توجه به دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی که مهم‌ترین معادله پیش‌روی خانواده‌های ایرانی برای گذران زندگی در سال جاری است سال 98 را سال رونق تولید نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه این عنوان نشانگر اهمیت فوق‌العاده رونق تولید در مسیر حل و فصل مشکلات ریشه داری چون بیکاری، فقر، آسیب‌های اجتماعی است، افزود: رونق تولید موتور محرک پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی است که استقلال سیاسی را نیز می‌تواند تحت تاثیر خود قرار دهد.

حجت الاسلام مالمیر گفت: برای مقابله با تحریم‌های دامنه‌دار آمریکا علیه ایران هیچ ابزار و سلاحی به اندازه رونق تولید نمی‌تواند کشور را در برابر بحران‌ها بیمه کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان ایلام، تصریح کرد: شعار رونق تولید مکمل شعار سال گذشته درباره استفاده از کالای ایرانی است یعنی مردم باید نسبت به حمایت از کالا‌های ساخت داخل اهتمام ویژه داشته باشند، همچنین خرید محصولات داخلی توسط دستگاه‌های دولتی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی رونق تولید را موثرترین راه عبور از بحران اقتصادی کنونی کشور دانست و اضافه کرد: قطعا عمل به بیانات رهبری در همه عرصه ها عزت، استقلال پیشرفت و ترقی را برای کشور به ارمغان خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات