خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی برآمده از دل مردم است گفت : سپاه عامل محرکه قطار انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

سرهنگ حمید دامغانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، با اشاره به منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی در جهان گفت : انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که اهداف و آرمان های بزرگی را به دنبال داشت و درصدد حرکت در مسیر آن اهداف بود.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی بود که هم ناظر به حرکت انقلاب است و هم محافظ ارزش ها و اصول انقلاب افزود : امام خمینی (ره) در سال 57 سپاه پاسداران را ایجاد کرد که هم پیوندی بین ولایت و مردم باشد و هم به قطار انقلاب برای رسیدن به اهدافش کمک کند.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه سپاه پاسداران در 40 سال انقلاب خوش درخشید تصریح کرد : سپاه پاسداران در دوران مختلف در هر عرصه ای نقش های متفاوتی را تعریف کرده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در هر عرصه ای و هرجا که مردم مشکل داشته باشند سپاه ورود پیدا می کند گفت : در حوادث اخیر بخشی از هموطنان دچار مشکل شدند و سپاه قائم آل محمد (عج) استان در استان های مازندران، گلستان و لرستان به صورت سازمانی و در استان خوزستان به صورت غیرسازمانی در حال خدمت رسانی است.
وی گفت: با توجه به موفقیت سپاه استان سمنان در شهرستان پلدختر و به درخواست مسئولان استان لرستان پاکسازی روستای چم مهر این شهرستان که خسارات فراوانی دیده است به استان سمنان واگذار شد.
سرهنگ دامغانی تصریح کرد: ارتفاع گل و لای در برخی مناطق روستای چم مهر به ۵ متر نیز رسیده است و با این حال گروه‌های جهادی استان با تمام توان و امکانات در حال خدمات رسانی می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها