خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس:

تشویق زوج های جوانی که مراسم عروسی سالم برگزار می کنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس گفت: تشویق زوج های جوانی که مراسم خود را به طور سالم و بدور از گناه برگزار می کنند از مصوبات جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس است.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۳۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در جلسه امروز این ستاد گفت : از مجموع 2هزار و 39 تذکر لسانی داده شده به متخلفان در نوروز 98 تعداد یک هزار و  741 تذکر آن بازخورد مثبت ، 267 تذکر آن بازخورد بی تفاوت و 31 تذکر آن بازخورد منفی داشته است.

وی افزود : ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در ایام نوروز در سه مکان از جمله باغ گلشن و روستاهای ازمیغان و خرو تشکیل شده بود که ستاد مرکزی آن در خود شهر طبس مستقر بوده است.

فرحبخش خاطر نشان کرد : برپایی  فروشگاه محصولات فرهنگی ، برپایی نماز جماعت ، برگزاری همایش های آموزشی ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضور دادستان در سه بخش مرکزی، دیهوک و دستگردان ، برگزاری همایش هایی تحت عنوان تبیین گام دوم انقلاب و تشکیل پرونده ضابطین قضایی از جمله اقدامات ستاد در سال 98  تا کنون بوده است.

از مصوبات جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس می توان به تشویق زوج های جوانی که مراسم خود را به طور سالم و بدور از گناه برگزار می کنند، تقویت گروه هنری یاس جهت جایگزینی حلال در مراسم عروسی توسط اعضای ستاد، تعیین کوتاه ترین مسیرها برای کارناوال های عروسی ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع مراسم عروسی ، فرهنگ سازی لازم توسط حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات و اداره ارشاد در جامعه ، برخورد قاطع با مخلان سابقه دار در کاناوال های عروسی ، ثبت و ضبط آلات موسیقی که خلاف قانون در مراسم عروسی می نوازند و پلمپ تالار های متخلف بعد از تذکرات لازم اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها