خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: سپاه با کسب چهار دهه تجربه امروز در عرصه تمدن سازی انقلاب اسلامی در خط مقدم قرار دارد و در پیشبرد اهداف انقلاب در گام دوم نقش اساسی را ایفا می کند.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
سپاه پاسداران توانمند در عرصه تمدن سازیسرهنگ پاسدار جواد عبیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام راحل در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.
وی افزود: در ابتدای انقلاب، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی، به پاک سازی و بازسازی نیاز داشت که بر اساس همین نیاز، کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به صورت خودجوش تشکیل شد تا از فعالیت ناجوانمردانه ضدانقلابیان در داخل کشور جلوگیری کند و توطئه‌های دشمنان را خنثی نماید.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: در حقیقت هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون بود که البته تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیرو‌های مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد شمرده می‌شود.
وی ادامه داد: هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خداست. تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیرو‌های مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل سپاه است.
عبیری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد سپاه گفت: فرمانده کل قوا در سخنانی تاکید دارند (سپاه پاسداران که رُکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است، با اقتدا به مولای خود سید مظلومان نجات‌بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب‌های تاریک و ظلمانی ستمشاهی بود و در پاسداری از انقلاب و هدف‌های آن، عاملی مؤثر و رُکنی رکین بوده و هست.)
وی با بیان اینکه امروز سپاه پرتوان‌تر از گذشته در تحقق آرمان‌های امام راحل و اهداف نظام جمهوری اسلامی به راهش ادامه می‌دهد افزود: دشمنان نظام اسلامی با تمام توطئه‌هایی که می‌کنند نمی‌توانند جلوی حرکت پرشتاب سپاه که برخاسته از متن مردم است را بگیرند و خواب بازگشت دوباره به ایران را به گور خواهند برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها