جمعی از سران و معتمدین و ریش سفیدان عشایری طی پیامی انتصاب شایسته سردار سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفتند و از زحمات و مجاهدت های سردار سرلشکر جعفری، تشکر و قدردانی نمودند.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۶۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، جمعی از سران و معتمدین و ریش سفیدان عشایری  طی پیامی انتصاب شایسته سردار سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفتند و  از زحمات و مجاهدت های سردار سرلشکر جعفری، تشکر و قدردانی نمودند. و ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام امریکا در قراردادن سپاه در لیست گروه های تروریستی را وقیحانه دانسته و آنرا محکوم کردند.

در این پیام بزرگان عشایر با تاکید بر ظرفیت های گسترده عشایر در رونق تولید و خودکفایی در عرصه های مختلف به ویژه محصولات پروتئینی و صنایع دستی، خواستار حمایت ویژه از جامعه عشایر کشور شدند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشان از اعتماد وافر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌کنیم.

از درگاه ایزد منان ، برای شما توفیق اجرای فرامین و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه را در جهت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، مسئلت داریم.

همچنین بر خود لازم می دانیم از مجاهدت های  سردار سرلشگر پاسدار جعفری که در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی داشته اند تشکر و قدردانی نمائیم.

و به نمایندگی از جامعه عشایری کشور، ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه امریکا در قراردان سپاه در لیست سازمان های تروریستی، حمایت همه جانبه جامعه عشایر از سپاه و کشور را اعلام کنیم.

وامیدواریم در سال رونق تولید با استفاده از ظرفیت های گسترده جامعه عشایر در عرصه های گوناگون، به ویژه عرصه های امنیتی و اقتصادی (تولیدات پروتئینی و صنایع دستی و ...) بتوانیم در کنار سپاه از دستاوردهای انقلاب پاسداری نماییم.

 

 

ارسال نظرات