فرمانده سپاه ناحیه خاتم در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه قدرت بسیج کنندگی این نهاد را به عنوان یک عظمت نام برد و فلسفه وجودی ان را پاسداری از انقلاب در همه زمینه‌های دانست.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۸۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ همزمان با سالرزو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم گرامیداشتی در سپاه ناحیه خاتم برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ابتدای این مراسم با تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره به چرایی شکل گیری سپاه به بیان رسالت‌ها و ما موریت‌های این نهاد مقدس پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی فلسفه وجودی سپاه را حفظ و پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های آن در همه زمینه‌ها عنوان کرد.
عباس باقری در ادامه با اشاره به سیر مراحل شکل گیری سپاه از روز‌های آغازین تا کنون و اینکه سپاه در عرصه‌های بین المللی امروز حرف‌ها برای گفتن دارد، این نهاد را به عنوان یکی از برترین نهاد‌های امنیتی، نظامی و خدمت رسان دنیا دانست و افزود: یکی از عظمت‌های سپاه قدرت بسیج کنندگی مردم در زمان‌های مختلف است.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی کشور آمریکا خاطر نشان کرد: ولایت مداری، روحیه از خودگذشتگی و جهادی، قوه ایمان و تقوا از مهمترین ویژگی‌هایی است باعث شده است سپاه سپاه بماند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات