مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با سرهنگ پاسدار رفیعی اتانی فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با سرهنگ پاسدار رفیعی اتانی فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) دیدار کرد.

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا(ع)

در این دیدار مقدسی با تجلیل از فداکاری ها و رشادت های رزمندگان لشکر همیشه پیروز سید الشهدا (ع) اظهار داشت: دلاور مردی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از یاد و خاطره مردم ایران اسلامی فراموش نخواهد شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان البرز ادامه داد: صدا و سیما استان یک مستند برای شهدای مدافع حرم استان البرز تولید و در شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت :صدا و سیما استان از مجموعه سپاه استان البرز ، لشکر و دانشگاهیان برای ساخت ویژه برنامه ایی استفاده خواهد کرد.

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا(ع)

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تمام برنامه های فرهنگی ، مذهبی و جهادی لشکر را در شبکه استانی پوشش و بازتاب داده خواهد شد.

در ادامه سرهنگ پاسدار رفیعی اتانی هم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بیان داشت : شهدای مدافع حرم انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کردند و سیلی محکمی بردهان دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی زدند .

ارسال نظرات