خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است و قصد دارد که عالم را مهیای ظهور کند.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۱۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: ظهور امام زمان (عج) دو شرط اساسی و بزرگ دارد که تبری و تولی است.

وی با اشاره به خصوصیات جامعه اسلامی مدنظر امام زمان (عج) افزود: باید از طاغوت تبری کند و در مقابل نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی تولی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: برخی به دنبال علائم ظهور هستند، ولی علائم ظهور دست ما نیست و شرایط ظهور دست ماست و می‌توانیم شرایط ظهور را محقق کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین خدمت برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) تقویت و تحکیم و اصلاح نظام ولایی و حکوت دینی است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است و قصد دارد که عالم را مهیای ظهور کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: هرکسی در هر صحنه‌ای که روحیه ولایت مداری و سربازی امام زمان (عج) را به خوبی انجام دهد از زمینه‌سازان نهضت ظهور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها