خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:
حجت الاسلام عدالتی گفت: : بصیرت و دور اندیشی حضرت امام(ره) در تشکیل سپاه از جلوه‌های لطف و حمایت خداوند از ملت ایران به شمار می‌رود چرا که این نیروی جهادی و ایثارگر و برخاسته از متن مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه ‌آفرینی‌های جبهه ضد انقلاب و معاندین نظام اسلامی این امر را ثابت کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۳۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع کارکنان این ناحیه با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتداد نهضت عاشورا برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: بصیرت و دور اندیشی حضرت امام(ره) در تشکیل سپاه از جلوه‌های لطف و حمایت خداوند از ملت ایران به شمار می‌رود چرا که این نیروی جهادی و ایثارگر و برخاسته از متن مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه ‌آفرینی‌های جبهه ضد انقلاب و معاندین نظام اسلامی این امر را ثابت کرده است.
عدالتی گفت: سپاه لشگر مکتبی است که بر اساس آموزه‌های اسلامی، نیروهای با ایمانی پرورش داده است که امروز به عنوان قوی‌ترین ارتش ایمانی دنیا شناخته می‍شود و این نهاد مردمی برگرفته از بطن جامعه است و همواره ولایتمداری را سر لوحه کار خویش قرار داده است.
این مسوول عنوان کرد: سپاه نهادی است که با حضور فعال خود در زمینه های مختلف حافظ این نظام و انقلاب است و در عرصه کارهای فرهنگی و بصیرت دهی مردم در داخل کشور اقدامات موثری انجام داده است که نمونه آن کمک و یاری رسانی در سیل اخیر بوده است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین یادآور شد: سپاه حامی مظلومان و ادامه دهنده راه شهیدان است و به همین دلیل امروز دنیای کفر سر عناد و دشمنی با این نهاد ارزشی دارد و سپاه را تروریست خواندند، قطعا از این اقدام خود پشیمان خواهند شد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های حیرت انگیز سپاه در زمینه‌های نظامی، تکنولوژیکی، موشکی، سایبری و...، گفت: امروز سپاه پاسداران در منطقه لرزه بر اندام دشمنان ملت ایران می‌اندازد.
عدالتی اظهار کرد: سپاه در عرصه سیاسی در دوران های مختلف این نظام ، با بصیرت دهی به مردم و تبیین رهنمودهای امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) وارد شد و نقش موثری در راهنمایی های مردم در بصیرت و حضور ملی در عرصه سیاسی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها