خبرهای داغ:
موسوی خبرداد:

اعزام تیم کمک‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزادقم به مناطق سیل‌زده

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قم از اعزام تیم کمک‌رسانی دانشگاهیان این واحد دانشگاهی به مناطق سیل‌زده درآینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۴۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید‌مرتضی موسوی حادثه سیل در مناطق شمال و جنوب کشور را اسفناک و درد‌آور دانست و اظهار‌کرد: متأسفانه تعدادی از هموطنان در این مناطق از کشور دچار حادثه سیل شدند که نیاز به کمک دارند.

وی افزود: بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم همگام با دانشگاهیان این دانشگاه از همان ابتدای وقوع حادثه سیل، این دغدغه را داشتند که بتوانند کمک‌های خود را به نحو مطلوب جمع‌آوری و به مناطق آسیب‌دیده ارسال کنند.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم بیان کرد: در همین راستا از طریق پیامک به همکاران عزیز اطلاع‌رسانی شد که بتوانند به‌صورت نقدی و غیر‌نقدی در این کمک‌رسانی سهیم شوند که با استقبال خوب دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم مواجه و همکاران این واحد دانشگاهی از یک تا سه روز حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دادند و بیش از ۱۳۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

موسوی گفت: با توجه به نظر مساعد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم مقرر شد، اجناس مورد نیاز هموطنان سیل‌زده بررسی و با توجه به نیاز آنان، اقلام تهیه و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و هیئت همراه در مناطق سیل‌زده، کمک‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم در بین هموطنان آسیب‌دیده توزیع شود.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم افزود: با توجه به نیاز مستمری که هموطنان سیل‌زده به کمک‌های مردمی دارند، کمک‌ها نباید درنقطه‌ای قطع شود و باید ادامه‌دار باشد تا زمانی که سیل‌زدگان در منازل خودشان اسکان پیدا کنند.

موسوی اظهارکرد: با استقرار چادر‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ساختمان‌های آموزشی ۱۵ خرداد و پردیسان، امید است بتوانیم کمک‌های مردمی اعم ازکمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل پتو، لباس‌های نو، کنسرو، اقلام بهداشتی و مواد شوینده جمع‌آوری کنیم.
مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: با نصب چادر‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی امیدواریم بتوانیم همگام با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم، کمک‌های مردم استان را نیز جمع‌آوری و به هم‌وطنان مناطق سیل‌زده جنوب و شمال کشور برسانیم.

موسوی افزود: تیم کمک‌رسانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم درآینده‌ای نزدیک به مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل اعزام و کمک‌های جمع‌آوری شده بین هموطنان به صورت مستقیم توزیع خواهد شد.

وی گفت: حضور گسترده مردم و اعلام آمادگی بیشتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم برای حضور در مناطق سیل‌زده برای کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده نشانگر آغاز یک حرکت جهادی از ابتدای وقوع حادثه تا اکنون بوده و همکاران بسیجی دربسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز آماده اعزام به مناطق سیل‌زده برای کمک‌رسانی هستند
ارسال نظرات
آخرین اخبار