جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت : در عملیات ۴۸ ساعت گذشته پلیس استان ۴۰ نفر از سارقان و مجرمان حوزه جرایم مواد مخدر دستگیر و ۶۰ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۹۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی کشف ۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی ، کشف ۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی، دستگیری سارقان احشام و ... بخشی از دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح بود.

وی افزود : در عملیات پلیش شهرستان خمین با دستگیری یک خریدار گوشی‌های تلفن‌ همراه سرقتی ، سه سارق حرفه ای دستگیر و به سرقت یکصد گوشی تلفن همراه اعتراف کردند.

سرهنگ سپهوند بیان داشت : در پی وقوع سرقت از دو مغازه فروش گوشی همراه در سطح شهرستان خمین و سرقت ۱۰۰ دستگاه گوشی همراه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد : در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند از یک دستگاه اتوبوس مسافربری ۸۰۰ میلیون ریال لوازم برقی قاچاق کشف شد و در این عملیات سه نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان خبر داد و گفت :در این عملیات نیز دو نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات