جبران خسارت‌های مردم وظیفه تمامی دستگاه‌های کشوری است

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه جبران خسارت‌های مردم وظیفه تمامی دستگاه‌های کشوری است، افزود: مردم مناطق سیل زده نباید انتظار داشته باشند که در دولت در زمانی کوتاه مشکلات آن‌ها را حل کند البته باید اطمینان داشته باشند که با استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی مشکلات آن‌ها حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی الویری امروز در جلسه اعضای شورای شهر تهران با استاندار لرستان بیان کرد: سیلاب فروردین‌ماه امسال خسارات زیادی به مردم استان‌های لرستان و خوزستان وارد کرد و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور جبران این حجم بالای خسارات برای دولت غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه جبران خسارت‌های مردم وظیفه تمامی دستگاه‌های کشوری است، افزود: مردم مناطق سیل زده نباید انتظار داشته باشند که در دولت در زمانی کوتاه مشکلات آن‌ها را حل کند البته باید اطمینان داشته باشند که با استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی مشکلات آن‌ها حل خواهد شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: برای جبران خسارت‌های مردم مناطق سیل زده باید از سرمایه عظیم مشارکت‌های مردمی استفاده کنیم اما متاسفانه دولت در سیل اخیر برنامه مناسبی برای مدیریت مشارکت‌های مردمی نداشت و همین عامل سبب نارضایتی بعضی از سیل زدگان شد.

الویری در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: دولت در صورت نظام مند کردن مشارکت‌های مردمی مشکلات مردم سیل زده را رفع خواهد کرد در غیر این صورت با بودجه قطره چکانی دولت اتفاق مهمی رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات