سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر دشمن به دنبال ضربه به ارکان نظام مقدس است، گفت: سپاه توانسته در مقابل ترفند‌های بی‌پایان استکبار جهانی ایستادگی کند
کد خبر: ۹۱۳۰۰۱۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

سپاه توانسته در مقابل ترفند‌های بی‌پایان استکبار جهانی ایستادگی کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی اظهار داشت: سپاه در شرایط سخت و حساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی توانست به یاری آن شتافته و حامی آرمان‌های انقلاب باشد تا جایی که نقش مهمی در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران که نهادی انقلابی و ولایی است هدف خود را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تاسی از آرمان شهدا قرار داده است و با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته به اهداف خود دست یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان با تاکید به اینکه سپاهیان با منشی ولایی خدمت بی‌منت و جهادی را توشه آخرت خود ساخته‌اند، افزود: چنین نگاهی الگوی جهانیان است و امروز اقتدار و صلابت این نهاد انقلابی موجب خشم و کینه دشمن شده است.

فیاضی با بیان اینکه سپاه همواره از حامیان اصلی آرمان‌های انقلاب اسلامی در کشور و در سطح جهان است، اظهار کرد: روحیه استقامت و پایداری سپاه پاسداران در تمامی برهه‌های حساس و کلیدی کشور ستودنی است و امروز هر مسئول متعهدی خود را حامی و پشتیبان سپاه و یک سپاهی می‌داند.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر دشمن به دنبال ضربه به ارکان نظام مقدس است و نهادی انقلابی همچون سپاه پاسداران با صداقت و پاکی خود می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند و در مقابل ترفندهای بی‌پایان استکبار جهانی ایستادگی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اظهار کرد: سپاه پاسداران اندیشه و آرمان خود را تبعیت از فرامین دین مبین اسلام می‌داند و در طول سال‌های پس از شکل‌گیری نیز توانسته با چنین روحیه‌ای به مردم شریف و حتی مظلومان جهان خدمت رسانی کند.

فیاضی به ضرورت تداوم این روحیه تاکید کرد و گفت: در سطح جامعه نیازمند ترویج فرهنگ و اندیشه انقلابی و ولایی هستیم و بی شک سپاه با برنامه‌های متنوع و رویکرد گسترده در خصوص تربیت دینی جامعه می‌تواند در این راستا موفق عمل کند.

ارسال نظرات