مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نظرآباد در گفتگو با «بسیج»؛

سپاه یکی از معجزات و برخواسته از انقلاب اسلامی ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نظرآباد گفت:سپاه یکی از معجزات و برخواسته از انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۷۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام اسکندری همزمان با فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : سپاه یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود که به دستور معمار کبیر انقلاب (ره) به شورای عالی انقلاب در سال ۱۳۵۸ به تصویب رسید .

سپاه یکی از معجزات و برخواسته از انقلاب اسلامی ایران است

وی افزود : یکی از وظایفی که امام خمینی (ره) و قانون اساسی برای سپاه ترسیم فرمودند پاسداری از انقلاب است و لذا سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب هیچگونه حد و مرزی برای خود قائل نبوده و هر کجا که انقلاب نیاز به کمک داشته باشد با همه توان و قدرت ورود کرده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع جانانه خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نظرآباد تصریح کرد :سپاه یکی از معجزات و برخواسته از انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام اسکندری افزود :  یکی از نمونه های این حضور و دفاع در قضیه سیل اخیر بود که سپاه و بسیج با همه ی توان خود برای کمک به مردم از اولین ساعات سیل حضور داشته و به مردم انقلابی و متدین و مومن ایران اسلامی کمک کرد.

وی در پایان با اشاره به  دیدار جمعی از  پاسدارن با مقام معظم رهبری تأکید کرد: ایشان  در جمله بسیار زیبایی گفتند: اگر مشکل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور بوجود آید سپاه پیشرو و پیشگام است، اگر بیرون مرزها مشکلی وجود داشته باشد سپاه پیشرو و پیشگام است و از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت و حراست می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار