مدرسه علمیه خواهران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محموله‌ای در قالب اقلام ضروری خوراکی و البسه به منطقه پل دختر ارسال کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۱۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران ، حجت الاسلام محمد تقدیری معاون امور روحانیان و حوزه علمیه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در   درخصوص ارسال کمک های اهدایی مدرسه علمیه خواهران این آستان مقدس به سیل زدگان پل دختر، گفت: همه مردم وظیفه دارند در کمک رسانی به مردم سیل زده وارد میدان عمل شوند.

وی افزود:  بسیاری از طلاب با حضور در مناطق سیل زده اقدام به پاک سازی منازل از گل و لای کردند و طلاب خواهر نیز با جمع آوری کمک ها و اقلام مورد نیاز مردم آسیب دیده توانستند کمک های خوبی برای هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده ارسال کنند.

حجت الاسلام تقدیری ادامه داد: خوشبختانه مدرسه علمیه خواهران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز به همت مسؤولان، کارکنان و طلاب این حوزه علمیه اقدام به جمع آوری کمک های مورد نیاز سیل زده کرده و بخشی از اقلام ضروری را در قالب بسته هایی آماده و در روز میلاد با سعادت حضرت عباس(ع) به سوی مناطق سیل زده پل دختر ارسال کردند.

معاون امور روحانیان و حوزه علمیه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان داشت: این کمک ها شامل 230 بسته برای بزرگسالان حاوی پتو، البسه، کنسرو و مواد مورد نیاز آنان و 130 بسته نیز برای کودکان دو تا پنج سال آماده شده که شامل البسه، اسباب بازی و لوازم مورد نیاز آنان می شود.

 

 

 

ارسال نظرات