نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین افتتاح حسینیه فرماندهی گروه ۶۰ رسالت نیروی زمینی سپاه پاسداران در تبریز، اظهارداشت: سپاه همیشه به دنبال پاسداری از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۱۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه سپاه به دستور امام راحل و شورای انقلاب تشکیل شد، گفت: سپاه پاسداران بعد از آن با حضور ایثارگرانه و آگاهانه خود در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کردند و همواره نقشه‌های آنها را با شکست رو به رو ساختند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران زمینه تحکیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است، گفت: سپاه همیشه به دنبال پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به نقش توپخانه سپاه در جنگ تحمیلی گفت: توپخانه نقشی اساسی و ارزشمند در آرامش رزمندگان و جبهه‌ها داشت و اگر توپخانه نبود شاید نمی‌توانستیم در بعضی از برنامه‌های از پیش تعیین شده موفق شویم.

وی با بیان اینکه مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده اند، گفت: برای حفظ استقلال و امنیت این کشور خون‌های زیادی تقدیم انقلاب شده است.

حجت الاسلام آل هاشم به اشاره به جایگاه مهم مسجد در تربیت جوانان و نوجوانان گفت: ۹۰ درصد از شهدای دوران دفاع مقدس از بچه‌های مساجد بودند.

وی با تاکید بر اینکه مسجد پناه دل‌های خسته و غبار گرفته است، ادامه داد: مسجد همواره سنگر مقاومت مومنانه در مقابل هجمه‌های دشمنان بوده است و در زمان جنگ تحمیلی مساجد ما مرکز پشتیبانی از جبهه‌ها بود و اعزام رزمندگان و کمک‌های مردمی نیز از مساجد انجام می‌شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها