خبرهای داغ:
دانش آموزان بسیجی سرخه‌ای به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران با شعار ((من هم یک سپاهی ام)) با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه دیدار کردند
کد خبر: ۹۱۳۰۱۲۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه؛ عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی شهرستان سرخه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت ایام شعبانیه، به بیان ویژگی‌های یاران امام زمان عج پرداخت و گفت: یاران امام زمان «عج» باید رابطه عاشقانه با خدا داشته باشند و اهل نماز اول وقت و توجه به قرآن و مفاهیم آن داشته باشند و انجام واجبات و ترک محرمات را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: یاران امام زمان «عج» باید اهل گذشت و محبت با مردم باشد. همانطور که جوانان، در جریان سال‌های اخیر با حضور خود در اردو‌های جهادی ودر مناطق زلزله زده، محروم و همچنین سیل زده کشور این ویژگی‌ها را به نمایش گذاشتند.
کاظمی اظهار داشت: شما جوانان و نوجوانان باید در مقابل دشمنان محکم و استوار بایستید و قدرت نفوذ ناپذیری خود را افزایش دهید و درمقابل تبلیغات کفار علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران کم نیاورید. یاران امام زمان باید اهل جهاد باشند؛ جهاد در عرصه‌های علمی-اقتصادی و سیاسی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به فرمان امام راحل شکل گرفت و همانطور که از نامش پیداست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به تمام دنیاست و هرکجا که اسلام به آن نیاز داشته باشد سپاه پاسداران وارد عمل می‌شود و تاکنون هم کارنامه خوب و درخشانی از خود ارائه داده است.
وی افزود: دلیل عصبانیت دشمنان نسبت به سپاه همین است که سپاه پاسداران در تمام دنیا پشتیبان اسلام و مظلومین است نقشه‌های شوم آنان را علیه اسلام خنثی و نابود می‌کند؛ و شما جوانان باید با بصیرت و کار وتلاش هم به شعار سال ۹۸ عمل کنید و هم نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها