خبرهای داغ:
فرمانده ناوگروه رزمی سیدالشهداء(ع)نیروی دریایی سپاه هندیجان از پخت روزانه ۱۰۰۰قرص نان محلی با همت بانوان بیت الزهراء(س) و خانواده های پاسدار همراه باایستگاه جمع آوری کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی برای سیل زدگان خوزستان در مرکز فرهنگی بیت الزهراء(س)وابسته به ناوگروه رزمی سید الشهداء(ع)نیروی دریایی سپاه هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۴۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

ناوسالاریکم پاسدار مراد پور حجازی در شب جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بیش از ۲۰ نفر از بانوان بیت الزهراء(س) و خانواده های پاسدار ناوگروه رزمی سیدالشهداء(ع) نیروی دریایی سپاه روزانه مشغول پخت نان برای کمک به سیل زدگان مناطق استان خوزستان هستند ‌.

 

وی افزود : بامشارکت مردم هندیجان تاکنون بیش از ۲۵۰گونی خالی برای سیل بند در مناطق سیل زده خوزستان جمع آوری شده که الحمدلله اینگونه کمک رسانی ها با همت خیرین همچنان ادامه دارد و خانواده پاسدار ناوگروه رزمی سید الشهداء(ع) با جدیت در حال درجمع آوری کمک ها هستند.

وی بابیان اقلام جمع آوری شده در مرکز فرهنگی بیت الزهراء(س) گفت: با همکاری آحاد مردم اقلامی شامل کفش و پوشاک جمع آوری شده که روزانه براین اقلام مورد نیاز سیل زدگان اضافه می شودو همه ماها وظیفه داریم در کنار مردم و یاری رسان سیل زدگان باشیم.

خانم کاووسی مسئول مرکز فرهنگی بیت الزهرا(س) اظهار داشت: از حضور پرشور داوطلبانه خواهران و خانواده های ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع)نیروی دریایی سپاه هندیجان برای کمک رسانی در پخت نان تقدیر و تشکر می شود و اینگونه کارهای خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

وی افزود : برنامه های کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان با جدیت از سوی خواهران با جدیت ادامه خواهد داشت و با سیل زدگان همدردی داریم و هر چه در توان داریم برای کمک رسانی به مردم گرفتار در سیل کوتاهی نخواهیم کرد .

 

ارسال محموله کمک گردان امام‌رضا(ع)هندیجان 
 
همچنین فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان از ارسال نخستین محموله کمک های مردمی هندیجان به سیل زدگان خوزستان توسط گردان عملیاتی امام رضا (ع)خبرداد.
 
پاسدار عبدالرسول محبعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: چادر جمع آوری کمک های مردمی گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان  در میدان امام حسین (ع)شهرستان چند هفته ای بر پا شد که الحمدالله کمک های خوب نقدی و غیر نقدی جمع آوری وبه مناطق در گیر در سیل ارسال شدند.
 
وی افزود : مردم و بسیجیان و بازاریان کمک های قابل توجه نقدی اهداء نمودند و همچنین وسایل مورد نیاز مردم سیل زده از جمله آب معدنی ، پتو ، پوشاک، برنج و گونی خالی برای سیل بند جمع آوری که مردم هندیجان با غیرت همیشگی خودشان همدردی نمودند با سیل زدگان و هر چه در توان دارند همکاری و همیاری دارند. 
 
وی بابیان ادامه کمک های مردمی به سیل زدگان گفت: مردم بصورت خودجوش در حرکتی انقلابی کمک های خود را بیشتر دارند انجام می دهند که این کمک ها تاکنون تاثیر گذار و مفید بوده و همچنان ادامه دارد که از همه مردم در همراهی با گردان عملیاتی امام رضا (ع) تقدیر و تشکر می شود.
 
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع)هندیجان پاسدار محبعلی عنوان کرد: نیروهای همیشه در صحنه گردان برای جمع آوری کمک های مردمی پای کار هستند و تا هر موقع لازم باشه به جمع آوری کمک ها ادامه می دهند و در کنار مردم سیل زده استان خوزستان هستند ‌.
 
وی بااشاره به آمادگی گردان برای حضور فیزیکی در مناطق سیل زده استان گفت: پرسنل و بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان با تمام وجود و استفاده از ظرفیت های موجود خود آمادگی کامل دارد برای حضور فیزیکی که خدمات رسانی به مردم سیل زده داشته باشند و همچنان در این باره کمک های اقلامی خواهند داشت. 
 
 جشن ولادت امام مهدی(عج)با مشارکت بسیجیان هندیجان
 
همچنین مراسمات جشن باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) با همت پایگاههای مقاومت بسیج شهید مطهری و شهید خرازی، هیات های مذهبی فاطمیون(س) و محبین الزهراء(س) و هیات رزمندگان اسلام در کوی حجر منطقه شاه مشهد و حیاط مسجد جامع هندیجان با شعر خوانی و مدیحه سرایی  عربی و فارسی برگزار شد.
 
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : امسال الحمدلله با حضور پر شکر مردم هندیجان ومسئولان ازجمله امام جمعه مراسمات اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام مهدی(عج) با شکوه خاصی در مناطق شهری و روستایی هندیجان برگزار شد .
 
وی افزود : در برگزاری مراسمات جشن ولادت امام مهدی (عج) پایگاههای مقاومت بسیج از جمله شهید خرازی و مطهری به همراه هیات های مذهبی (محبین الزهرا(س) و فاطمیون(س) و هیات رزمندگان مشارکت و همکاری قابل به تحسین و خوبی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد. 
 
وی بابیان کیفیت برنامه های نیمه شعبان در هندیجان گفت: جوانان پر شور مذهبی و بسیجی بصورت خودجوش برنامه های شاد و متنوع نیمه شعبان و مخصوصا ولادت حضرت امام زمان (عج) را با بهترین شکل ممکن و با کیفیت خوب برگزار نمودند که در روحیه شادی و نشاط مردم شهرستان تاثیرگذار و مفید است.
 
سرهنگ دوم پاسدار  بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: وقتی کار به مردم سپرده شود قطعا برنامه ها و مراسمات بهتر و خوب اجرایی می شود و مردم در هر زمینه ایی همیشه موفق و پیش قدم هستند نمونه کارهای خداپسندانه مردم مشارکت در خدمات رسانی به مردم سیل زده کشور و مخصوصا استان خوزستان است.
 
و با اشاره به تشویق جوانان در کارهای خیر و شرکت در مراسمات مذهبی بیان کرد: انتظار می رود متولیان امر کارهای فرهنگی مذهبی برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان و اثر بخشی در کانون گرم خانواده ها بایستی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری مراسمات مذهبی جوانان را با تشویق به سمت کارهای خیر راهنمایی نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها