خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان خبرداد

کمک بازاریان هندیجان به مناطق سیل زده

مراسم جشن نیمه شعبان ، میلاد حضرت امام مهدی(عج) بابرنامه های متنوع فرهنگی همراه با توزیع کمک های صنف لوازم خانگی بازاریان هندیجان به اهالی سیل زده روستای حریه بخش الهایی شهر اهواز با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۴۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد: برای ایجاد روحیه شادی و نشاط برای اهالی سیل زده روستای حریه بخش الهایی شهرستان اهواز همراه با سخنرانی ، مولودی خوانی عربی و فارسی و مسابقه برای کوکان با شکوه خاصی برگزار که مورد استقبال قرار گرفته شد.

وی افزود : جمعی از مسئولان به همراه امام جمعه هندیجان با اهالی روستا حریه دیدار و به منازلی که دچار آسیب شده بودند از نزدیک دیدن نمودند و حرف هاو مشکلات و خواسته های این مردم سیل زده توجه و گوش دادند و با این اهالی همدردی نمودند.

وی بابیان توزیع محموله جمع آوری شده کمک‌ صنف بازاریان لوازم خانگی هندیجان گفت: با تلاش جمعی از صنوف کالای خانگی محموله کمک به سیل زدگان شامل نون های محلی، آب معدنی همراه با روغن و آبلیمو در بین مردم سیل زده حریه توزیع شد که اهالی این منطقه سیل زده از حضور مسئولان و کمک های مردمی هندیجان تقدیر و تشکر نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : حدود دو هفته موکب شهدای روستای امامزاده عبدالله هندیجان در منطقه اهواز مستقر و درحال توزیع غذای گرم روزانه بین ۸۰۰تا ۱۰۰۰پرس غذا در میان مردم گرفتار در سیل استان هستند.

وی بااشاره به جمع آوری کمک ها و استقرار موکب های هندیجان بیان کرد: مردم با غیرت هندیجان با هماهنگی و بصورت خودجوش محموله های جمع آوری کمک ها را به مناطق سیل زده خوزستان با بهترین شکل ممکن ارسال می نمایند و تاکنون سه موکب بصورت ویژه غذاهای گرم در میان مردم سیل زده توزیع می نمودند که در حال حاضر موکب شهدا امام زاده عبدالله مستقر شده‌است و در حال خدمات رسانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار