استاندار هرمزگان با بیان اینکه سپاه حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است، گفت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور در سایه تلاش نیروهای سپاه بدست آمده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۶۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فریدون همتی با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام راحل، اظهار داشت: در طول ۴۰ سالی که از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گذرد، این نهاد پاسدار و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ماندگارترین اقداماتی بود که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: نیروهای سپاه از همان بدو تاسیس تاکنون با رشادت، فداکاری و جانفشانی به مقابله با دشمنان پرداخته و بر دشمنان این مرز و بوم، غلبه کرده‌اند.

همتی با اشاره به رشادت‌های نیروهای دلاور سپاه در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در این دوران شاهد بودیم که سپاهیان غیور و دلاور، عملیات‌های بزرگی را مدیریت و فرماندهی نموده و با تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود.

وی گفت: پس از دوران دفاع مقدس نیز سپاه با قوت راه خود را تداوم بخشیده و در عرصه‌های گوناگون موفقیت‌های چشمگیر و بزرگی را رقم زده است. 

استاندار هرمزگان بیان داشت: بسیاری از پیشرفت‌ها و توسعه کشور در سایه تلاش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدست آمده است.

همتی با تاکید بر اینکه اقدامات و توطئه‌های دشمنان بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی‌تواند خللی در عزم و اراده و توانمندی‌های این نهاد انقلابی ایجاد کند، اظهار داشت: همه ملت ایران خود را پاسدار انقلاب می‌دانند و حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و سپاه در قلب همه ملت ایران جای دارد.

وی بیان داشت: در هرمزگان نیز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت و همکاری خوبی در عرصه‌های مختلف جهت توسعه و همچنین تامین امنیت استان داشته‌اند و مجموعه استانداری نیز حمایت و پشتیبانی از سپاه را همواره در اولویت قرار داده و این همکاری ادامه خواهد یافت.

وی گفت: فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران به ویژه نیروهای رشید و دلاور سپاه و خانواده‌های بزرگوار آنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم این نهاد در گام دوم انقلاب اسلامی نیز بتواند همچنان توفیقات خود را تداوم بخشد.

ارسال نظرات