خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهری

سپاه پاسداران مهم ترین عامل اقتدار وقدرت نظام است

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: سپاه پاسداران در تمام ابعاد از امنیتی گرفته تا محرو میت زدایی با اقتدار عمل کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۶۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
 سپاه پاسداران مهم‌ترین عامل اقتدار و قدرت نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، کنگره شعر اقتدار به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع الغدیر این شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از پاسداران و مدیران اداره‌ها و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب و سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه برگزار شد.

امام جمعه اسلام آبادغرب در ابتدای مراسم ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت، اظهار داشت: اگر بخواهیم در مورد عملکرد 40 ساله سپاه پاسداران صحبتی کنیم احتیاج به جلسات متعدد است، اما سپاه در تمام ابعاد امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، محرومیت زدایی و... با اقتدار عمل کرده است.

حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری ادامه داد: بعد پیروزی انقلاب اسلامی هر جایی نیاز به حضور سپاه بوده این نهاد دریغی در ارائه خدمات نداشته است، امروز دشمن بیشتر از خود ما در درون اقتدار و عملکرد سپاه را رصد و متوجه شده که قدرت خطرناکی برای آنان است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن فهمیده است که یکی از مهم‌ترین عوامل اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است به همین دلیل همیشه سعی بر خراب کردن آن با حیله‌های متعدد داشته است.

مهری بیان کرد: عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد مثال بارز خراب شدن آمریکا در مقابل تروریست خواندن سپاه بود که این جامه و پوشش بهاری پاسداران فراگیر شد، راه سپاه همان راه انقلاب و راه اقتدار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار