فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل در دهستان موگویی، بر امداد رسانی و کمک به مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۷۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با بارش های اخیر در شهرستان کوهرنگ امداد رسانی و کمک با حضور فرماندهی و نیروهای سپاه ناحیه کوهرنگ به مناطق سیل زده و آسیب دیده دهستان موگویی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با حضور در دهستان موگویی و بازدید میدانی از این مناطق گفت: سپاه همیشه یار و یاور مردم خواهد بود و هیچ وقت مردم را تنها نخواهد گذاشت، چرا که هدف سپاه و بسیج خدمت رسانی به مردم است و ما این خدمت رسانی را در اولویت و در راس همه کارها و وظایف خود قرار می دهیم.

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی در جمع اهالی روستاهای خویه و سرآقاسید، اظهار کرد: به یاری خداوند متعال و با همت بسیجیان همیشه در صحنه و مردم صبور و انقلابی دهستان موگویی با همکاری و همیاری یکدیگر دست به دست هم می دهیم و تمامی مشکلات این منطقه و آسیب های وارده بر اثر سیل را به نحو احسن باز سازی و جبران خواهیم کرد. 

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ پس از بازدید مناطق آسیب دیده دهستان موگویی با حضور جمعی از کارکنان این رده به بازگشایی جاده روستای خویه که بر اثر ریزش کوه بسته شده بود اقدام کرد و حضور نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل زده را باعث دلگرمی مردم و امیدبخشی به زندگی آنان دانست.

وی، بر امدادرسانی و کمک به اهالی مناطق سیل زده تأکید کرد.

ارسال نظرات