فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان است.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۷۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند در جمع دانش آموزان مدرسه حضرت زینب(س) شهر هندودر، هشت سال دفاع مقدس را  آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران دانست و گفت:  روزهای حساس و سرنوشت ساز دفاع مقدس، سرشار از حماسه آفرینی ها و سلحشوری های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تاسی از امام خمینی(ره) و با اتکا بر توانمندی‌های داخلی در برابر دشمن متجاوز صف آرایی و آنها را وادار به عقب نشینی کردند. حماسه هایی را که رزمندگان در طول این دوران آفریدند مظهر خودباوری و اتحاد ملی مردمان این سرزمین بود.

 فرمانده سپاه شازند ادامه داد: تاریخ هشت سال دفاع مقدس جلوه ای آشکار از آرمان ها و ارزش هایی چون پایداری و ایثار در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و حماسه آزادسازی و فتح خرمشهر که سبب برانگیختگی شور و شعف ملت ایران شد؛ نمونه ای آشکار از همدلی و وحدت ایرانیان است. 

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان ترین عرصه های دفاع محسوب می شود؛ هنگامه ای که ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.

مهجوری اظهار کرد: فداکاری ها و عشق رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب حفظ انقلاب اسلامی و تداوم راه آنان شد.
وی گفت: در اوایل انقلاب، دشمن پس از اینکه همه گونه دسیسه را برای از بین بردن انقلاب به کار برد و به نتیجه نرسید، جنگ را به عنوان آخرین حربه بر ملت ایران تحمیل کرد اما نسل سرفراز کشور اجازه پیشروی به دشمن را ندادند.

فرمانده سپاه شهرستان بیان کرد: ما امروز وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم و همواره پاسدار خون شهدا باشیم.

شهدا  یاد آور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها در دوران دفاع مقدس هستند

 انتهای پیام/

ارسال نظرات