استاندار هرمزگان آماده همکاری و پیگیری امور حوزه‌های علمیه استان است

مشاور استاندار در امور روحانیت گفت: استاندار هرمزگان پیگیر مسائل حوزه‌های علمیه است و برای همکاری و پیگیری امور حوزه‌ها آمادگی دارد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۸۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن موسایی مشاور استاندار در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعت با حجت‌الاسلام و المسلمین عباس متین عضو جدید شورای استانی حوزه‌های علمیه استان هرمزگان و نماینده شورای نگهبان در استان دیدار کرد.

دراین دیدار، حجت‌الاسلام موسایی نایب رئیس جامعه فضلا و روحانیون استان ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: طلاب استان هرمزگان باید از تجارب بزرگان خود بیشتر استفاده کنند و  روحیه انقلابی حجت الاسلام متین را الگوی خود قرار دهند.

وی ضمن تشکر از حجت الاسلام متین به جهت اینکه علیرغم بضاعت کم و مشکلات دست و پا، اقدام به تاسیس مدرسه علمیه دیگری در سطح‌ شهر بندرعباس کرده است این حرکت را موجب اسلامی‌تر شدن چهره شهر دانست و تاکید کرد: تاسیس مدرسه علمیه ولیعصر(عج) در بندرعباس، بالندگی و پویایی مدارس علمیه در سطح استان را به همراه خواهد داشت.

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات همچنین گفت: استاندار هرمزگان آمادگی خود را جهت حمایت، همکاری و پیگیری مسائل حوزه‌های علمیه اعلام کرده است.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین متین نیز ضمن ارائه گزارشی از روند تاسیس مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بندرعباس ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های مشاور استاندار در امور روحانیت، شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه روحانیت استان خواهیم بود.

رییس شورای نگهبان استان و عضو شورای مدیریت حوزه علمیه استان تاکید کرد: در انجام امور مدرسه تازه تاسیس ولی عصر(عج)، همه مردم و مسؤولین به ویژه روحانیون استان همکاری کنند.

در پایان مقرر شد در این خصوص، جلساتی با استاندار و مسؤولین و جامعه فضلا و روحانیون استان برگزار شود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس متین از روحانیون پیشکسوت و از مبارزان با رژیم ستم شاهی، و به نوعی بخشی از تاریخ شفاهی استان هرمزگان در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال نظرات