خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار روحانیون و طلاب قزوینی مقیم قم گفت: طلاب و روحانیون با وجود سختی‌های معیشتی، هیچگاه از یاری رساندن به فقرا دست بر نمی‌دارند.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۹۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار روحانیون و طلاب قزوینی مقیم قم با تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت (عج) اظهار کرد: طلاب و روحانیون با وجود مشکلات و سختی‌های معیشتی زندگی طلبگی، هیچگاه از یاری رساندن به فقرا و مظلومان دست بر نخواهند داشت و با ارتقاء سطح بینش اجتماعی، زمینه قیام آخرین ذخیره الهی را فراهم خواهند ساخت.

وی با تأکید بر این که پیروزی انقلاب اسلامی، آینده جهان را به روشنی ترسیم کرده است، تصریح کرد: آینده جهان، حاکمیت صالحان و بندگان مورد رضایت خداوند متعال خواهد بود.
وی در ادامه به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و اذعان داشت: در طول تاریخ به ویژه سیره انبیای الهی به خوبی شاهد امدادهای الهی هستیم، به گونه‌ای که حضرت موسی (ع) در مقابل فرعون زمان ایستادگی کرد و در نهایت فرعون با عذاب الهی از میان رفت.

آیت‌الله عابدینی با بیان این که در جای جای سیره رسول اعظم(ص)، الطاف و امدادهای الهی به خوبی مشاهده می‌شوند، خاطرنشان کرد: خداوند متعال وعده داده است که برای دین مورد پسند الهی زمینه‌های رشد و تعالی را فراهم می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این که همه اعمال عبادی ما با ولایت ساماندهی می‌شود، اظهار داشت: خداوند با ولایت بشارت کامل شدن دین را داد و فرمود اکنون دین مورد رضایت الهی در جهان ظهور یافته است.
وی فرازهایی از آیات الهی و نگاه یقینی آنها نسبت به آینده را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: قطعا آینده جهان از آن تقوا پیشه کنندگان برای کسب رضایت الهی است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با ذکر روایاتی از ائمه اطهار (ع) ضمن تبیین آینده روشن مؤمنین و متقین، خاطرنشان کرد: هرگاه مؤمنین در مسیر عمل به وظایف الهی همت گمارده از هیچ تلاشی غافل نشده و خستگی را شکست دهند، به آرمان وعده الهی دست خواهند یافت.
امام جمعه قزوین در ادامه ضمن ارائه تاریخچه‌ای از نقش حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان این که فیضیه قم، محور فعالیت‌های انقلابی و رسانه‌ای اندیشه انقلابی بود، یادآور شد: حکومت پهلوی پس از شناخت نقش مؤثر حوزه‌های علمیه به ویژه فیضیه در بصیرت آفرینی اجتماعی، در این مدرسه دست به جنایاتی زدند.
وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی با حمایت از گروه‌های مقاومت، نقش بسزایی در بر هم زدن نقشه‌های ضد اسلامی استکبار جهانی داشته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به حمایت از مقاومت اسلامی، بارها شکست‌پذیری صهیونیسم جهانی را به اثبات رسانده است.
آیت‌الله عابدینی به حدیث « لَوْ لَمْ يَبْقَ مِنَ الدَّهْرِ إِلاَّ يَوم لَبَعَثَ اللهُ رَجُلاً مِنْ أهْلِ بَيْتِي ، يَمْلَؤُهَا عَدْلاً كَمَا مُلِئَتْ جَوْراً» اشاره نمود و ابراز داشت: روایات اسلامی ضمن ترسیم ابعاد مختلف حکومت دینی در آخرالزمان، این حکومت را زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت ذکر می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این که طلاب و روحانیون در کنار مشکلات و سختی‌های معیشتی، هیچگاه از یاری رساندن به فقرا و مظلومان دست بر نخواهند داشت، اظهار داشت: با یاری به مردم و ارتقاء سطح بینش اجتماعی، منتظران ظهور را تربیت کرده و زمینه قیام آخرین ذخیره الهی را فراهم سازیم.

وی در ادامه به قرار دادن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط ایالات متحده امریکا اشاره و اظهار کرد: سپاه پاسداران بزرگترین تروریست‌های دست پرورده استکبار جهانی را به گور فرستاد؛ این امر دلخوری شدید والدین تروریست‌ها یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

امام جمعه قزوین موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین اهرم‌های نظامی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: کشوری که می‌تواند با شلیک موشکی، از فاصله 800 کیلومتری یک اتاق را هدف بگیرد، قطعا باعث حیرت و هراس دشمنان خواهد شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها