مسئول دبیرخانه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ملی بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان گفت: در مسابقات انشانویسی ۸۷ اثر دانش‌آموزان استان به عنوان آثار برتر معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۰۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدمیکائیل احمدی اظهار کرد: به مناسبت برگزاری کنگره باشکوه پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان، کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره، مجموعه اقداماتی در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق تابعه در واحد‌های اداری و آموزشی استان انجام داده است که برگزاری مسابقه انشانویسی یکی از این اقدامات است.

وی افزود: از زمانی که دستورالعمل کنگره ملی بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید مظلوم استان به کمیته‌های مختلف ابلاغ شد؛ با ارسال مکاتباتی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه انشانویسی به واحد‌های ادارای و آموزشی استان، تعداد یک‌هزار و پنج اثر به دبیرخانه کمیته ارسال شد.

احمدی خاطر نشان کرد: پس از ارزیابی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه کمیته در نهایت ۸۷ اثر دانش‌آموزان به عنوان آثار برتر معرفی شد.

وی با اشاره به موضوعات مسابقه انشا نویسی گفت: انشای دانش‌آموزان در موضوعاتی، چون نامه‌ای به شهید، نقش شهیدان مظلوم استان کردستان در تامین امنیت منطقه و چگونه راه شهیدان را ادامه دهیم به دبیرخانه کمیته ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ملی بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات کلیه اعضای کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ملی بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان؛ یادآور شد: انشا‌های برتر دانش‌آموزان در کتابی چاپ خواهد شد.


احمدی با اشاره به اینکه تجلیل از آثار برتر نیز توسط این کمیته انجام می‌گیرد، گفت: به صاحبان آثار برتر جوائزی اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان خرداد ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات