خبرهای داغ:
در راستای حفظ کرامت هر چه بیشتر بانوان سیل زده؛

حوزه علمیه خواهران، پویش «حجاب و عفاف» را برگزار می کند

پویش "حجاب و عفاف" حوزه علیمه خواهران، فراهم کننده مایحتاج های پوششی - فرهنگی بانوان سیل زده اعم از عبا، چادر، مقنعه، شال عربی، چادر نماز( با اولویت اول)، جوراب، مهر و تسبیح ، قرآن و مفاتیح( با اولویت دوم) است.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مدارس علمیه خواهران در بازدیدهای خود از مناطق سیل زده و نیازسنجی بانوان آن مناطق، در راستای حفظ هر چه بیشتر کرامت زن ، در قالب طرح امداد رسانی؛ پویش حجاب و عفاف را راه اندازی کرده است.
پویش "حجاب و عفاف" که به نوعی از نظر دقت عمل در نیازسنجی -به واسطه حضور بانوان طلبه از مایحتاج های پوششی - فرهنگی بانوان سیل زده صورت گرفته است- به نوعی در تقابل با حرکت های نسنجیده و دعوت سلبریتی ها به ارسال نوع خاصی از لوازم بهداشتی برای زنان صورت گرفته است.
بنابر این گزارش : عبا، چادر، مقنعه، شال عربی، چادر نماز( با اولویت اول)، جوراب، مهر و تسبیح ، قرآن و مفاتیح( با اولویت دوم) به شدت مورد نیاز منطقه خوزستان مورد نیاز است؛ همچنین سایر مناطق سیل زده استان های لرستان و گلستان نیز به این اقلام پوششی - فرهنگی نیازمند هستند.
در همین راستا با جمع آوری پارچه مقنعه و چادر حضور بانوان آشنا به دوخت این نوع البسه نیز حائز اهمیت است.
در این پویش سایر ملزومات و مایحتاج سرگرمی - فرهنگی کودکان سیل زده اعم از اسباب بازی، کتاب تهیه و بین سیل زدگان توزیع می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار