فرمانده سپاه کربلا درخواست کرد: مردم علاقمند به سپاه و بسیج سازندگی و کسانی که دلسوز به مسئله تولید در کشور هستند ،به بسیج سازندگی و یا نواحی سپاه شهرستانها مراجعه کنند تا پس از سازماندهی و تعیین کار برای بهبود وضعیت مناطق سیل زده وارد عمل شوند.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۴۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفتگو با بسیج با اشاره به حادثه سیل و آسیب رسانی آن به بخش های زیرساختی مازندران و اعلام آمادگی سپاه  کربلا در تاریخ های چهارم و دوازدهم فروردین ماه به استاندار و مدیر عامل آب منطقه ای استان گفت:   کارشناسان با بررسی و مطالعه در مسئله چگونگی و چرایی وقوع سیل و علت تخریب را در عدم لایروبی نهر ها، رودخانه ها و آبرفت ها  دانستند.

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی اظهار داشت:  سپاه کربلا آمادگی دارد،  مراحل لایروبی تمام رودخانه های مازندران  را انجام و به ترمیم سردهنه پل های خسارت دیده  استان بپردازد.

فرمانده سپاه کربلا با یادآوری اینکه گرو های جهادی و مهندسی سپاه کربلا تاکنون تعدادی از سر دهنه پل های مازندران را ترمیم کردند، افزود: تیم های لجستیگی، مهندسی و جهادی مختلف سپاه کربلا با توان بالا،  آمادگی لایروبی رودخانه ها و دیگر سر دهنه پل ها را دارند.

وی اعلام کرد: مردم علاقمند به سپاه و بسیج سازندگی و کسانی که دلسوز به مسئله تولید در کشور هستند ،به بسیج سازندگی و یا نواحی سپاه شهرستانها مراجعه تا پس از سازماندهی و تعیین کار برای بهبود وضعیت مناطق سیل زده وارد عمل شوند.

سردار بابایی با اشاره به اینکه همه کمک ها و اقدامات مردم، بسیج، سپاه و دستگاههای استان در یاری به مردم آسیب دیده برای رضایت امام زمان(عج) است، بیان کرد: مردم همه عیال امام زمان(عج) هستند و همه موظفیم کمک رسانی به عیال صاحب الزمان(عج) را سرعت بخشیم تا هر چه زودتر مشکل این عزیزان حل گردد و موجبات رضایت حضرت آقا را فراهم سازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها