مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: گسست فرهنگی و ارتباطی در جامعه از اهداف اصلی در گسترش شبکه های مجازی و ماهواره ای است
کد خبر: ۹۱۳۰۲۴۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محسن لطیفی در دیدار با معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان به بهره گیری دشمنان از شبکه های نوظهور در فضای مجازی و کانال های ماهواره ای با هدف ضربه زدن به اعتماد بین مردم و حاکمیت اشاره کرد و گفت: گسست فرهنگی و ارتباطی در جامعه از اهداف اصلی در گسترش شبکه های مجازی و ماهواره ای است که رسانه استانی در برنامه های خود به این مبحث مهم توجه ویژه ای دارد .

 

 لطیفی با ارائه آماری از گستره پوشش دیجیتال اظهار داشت: امید است طبق توافقات قبلی صورت گرفته با استانداری زنجان، اعتبار لازم برای تکمیل پخش دیجیتال در باقیمانده مناطق استان اختصاص یابد.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های مدون در رسانه استانی برای پرداخت به مسائل مهم مبتلابه استان و کشور از جمله رونق تولید و اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیبهای اجتماعی، پاسداشت ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، صیانت از اعتقادات و باورهای دینی و اعتقادی افزود: رسانه استانی علی رغم وجود مشکلات و تنگناهای متعدد از جهات مختلف مالی و فنی، همواره تلاش دارد ضمن ارائه عملکرد فراجناحی و لحاظ نمودن منافع کلی نظام ، پرداخت به این مباحث را در کنار خدمات دستگاههای اجرایی در برنامه های مختلف انعکاس دهد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان هم در این دیدار با بیان اهمیت و نقش رسانه ملی در توسعه و آبادانی کشور، گفت: رسانه ملی امروز در مقام سخنگوی نظام، به عنوان یکی از اثرگذارترین ابزارهای فرهنگی و فرهنگساز در کشور نقش کلیدی دارد .

 

وی با اشاره به تأثیر رسانه استانی در معادلات استان افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه ای فراگیر و مورد اقبال عمومی در استان، همواره نقش پررنگی در توسعه بخش های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی  داشته و توانسته است در شناساندن ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان، نقش موثری را ایفا کند.

 

وی ضمن قدردانی از عملکرد رسانه استانی در اطلاع رسانی حوادث طبیعی اخیر، نقش صدا و سیما را در آموزش عمومی به منظور مواجهه با بحران هایی مانند سیل و جلوگیری از انتشار اخبار غیرموثق که موجب ترس و احساس ناامنی می شود، انکارناپذیر توصیف کرد.

ارسال نظرات