مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های قشم از برگزاری یادواره شهدا گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قشم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۵۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، آقایی نسب، مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های قشم در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری یادواره شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اظهار کرد: پنج شنبه پنجمین روز از اردیبهشت ماه ساعت ۹  این یادواره در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قشم برگزار می شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های قشم با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم سردار عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه است، گفت: این مراسم با حضور گروهی از دانشجویان سراسر استان، خانواده های شهدا، رزمندگان، شهروندان و برخی از مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود.

آقایی نسب با اشاره به حضور خانواده شهید احمدی روشن در این مراسم عنوان کرد: یادواره شهدا با مجری گری محمد رحمان نظام اسلامی و تیمشان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام نامدار هستند و ما در گمنامی به سر می بریم، بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ شهادت برای قشر دانشجو، تقویت روحیه شهادت طلبی در جنگ نرم و… است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های قشم ضمن دعوت از تمام ملت شریف ایران برای حضور در این مراسم خاطر نشان کرد: مداحی رضا نبوی، سخنرانی پدر شهید احمدی روشن و تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان از سایر برنامه های یادواره شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی قشم است.

ارسال نظرات