آقای روحانی! بی خواب شدن شما برای سیل زدگان جبران خسارت نمی شود!

رئیس جمهور در پلدختر گفت: شب سیل پلدختر چند بار از خواب پریدم!
کد خبر: ۹۱۳۰۳۳۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی صالحی زاده در یادداشتی نوشت: رئیس جمهور در پلدختر گفت: شب سیل پلدختر چند بار از خواب پریدم!

آقای پرزیدنت! آن جماعت زیادی از مردم کشورمان خواب به چشمشان نرفت و تا صبح به نظاره نشستند که چگونه سرمایه چند سال زندگیشان یک شبه بر آب رفت!

چندبار از خواب پریدید که بعد از قریب 16 روز و بعد از اینکه زحمات را گروههای جهادی و نیروهای نظامی و انتظامی و خود مردم کشیدند به استان لرستان قدم رنجه کردید؟!اگر از خواب نمی پریدید کی قرار بود به این مردم سری بزنید؟!

جناب روحانی! ای کاش در برنامه دیدارتان نشستی هم با گروههای جهادی می داشتید و لااقل بابت این روزها یک تشکر خشک و خالی می کردید؟!
نمی دانم می دانید یا نه، این گروهها جور بسیاری از کم کاریهای مدیران دولتی را در گلستان و فارس و خوزستان و لرستان کشیدند!
هرچند گروههای جهادی اصلاً نه انتظاری از تشکر شما دارند و نه برای خوشایند شما دست به بیل شدند! اینها با کسی دیگر معامله کردند.

آقای روحانی! برای سیل آق قلا که در سفر قشم بودید چندبار از خواب پریدید؟! چگونه بود که برای لااقل برای همدردی با مردم سفر نوروزی خود را کنسل نکردید؟؟ برای سیل شیراز که جماعتی از هموطنان را نیز با خود برد و خانواده های زیادی را داغدار کرد چه وضعی داشتید؟!

در خوزستان گفتید که افتخار دولت شما استانداری است که 33 روز است به منزلشان نرفته است، باز محض اطلاع، در همین خوزستان جوانانی داریم که همین زمان که استاندارتان که وظیفه اش بوده که در متن بحران حضور داشته باشد، به منزل نرفته و از این شهر به آن شهر در حال تدارک نیازمندیهای سیل زدگان است! و چند شب اصلاً خوابی به چشم شان نیامد که بخواهند از خواب بپرند و بیدار در کنار سیل بندها ماندند تا اگر سیل به آنها هجوم آورد آنها را ترمیم کنند!

هرچند که در این مدت بسیاری از عدم مدیریت درست دستگاههای دولتی گلایه داشته و دارند!
متاسفانه در سفر به خوزستان دیدار با این گروهها هم از قلم افتاد.

 آقای رئیس جمهور! در تبلیعات انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 در اهواز گفتید: "آن روز که ریزگرد و رطوبت هوا و برق زندگی مردم اهواز را در خطر قرار داد، من اینجا می‌گویم هم من اشک ریختم و هم جهانگیری، هم شما که بیدار ماندید، ما هم بیدار ماندیم."
گریه آنروزتان نه ریزگردها را چاره کرد و دغدغه مردم از بین رفت. امروز نیز پریدن چندباره شما از خواب، برای مردم سیل زده پلدختر و معمولان و دیگر شهرهای تامین خسارت نمی شود!
لطف کنید آبها که از شهرها رفت این مردم را مدیرانتان فراموش نکنند! چون خاطره خوبی از وعده های دولتهای قبل و به ویژه دولت حضرتعالی در ذهن ندارند؛ نمونه خُلف وعده دولت حضرتعالی نیز جبران خسارات سیل سال 95 بود که بعد سیل اخیر مجبور به پرداخت شده اید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار