فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهیدفهمیده کوهرنگ از برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مقطع متوسطه دوم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۳۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، اردوی عملی درس آمادگی دفاعی حوزه بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده کوهرنگ برگزار شد.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده کوهرنگ، اهداف کلی برگزاری این اردو را آشنایی بیشتر دانش آموزان با آموزه های تئوری و تمرین تیراندازی در راستای درس آمادگی دفاعی، تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری و فداکاری در دانش آموزان عنوان کرد.

وی، افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزار دفاعی در موقع بکارگیری و عمق بخشی داخلی و مقابله با جنگ نرم دشمن را سایر اهداف این اردوها برشمرد.

فرمانده بسیج دانش آموزی کوهرنگ افزود: این اردوها به‌ منظور  تکمیل درس آمادگی دفاعی دانش آموزان و همچنین در راستای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی و ایجاد علاقه و آمادگی دفاعی و تقویت روحیه سلحشوری و حفظ تداوم دفاع در زمینه‌های مختلف نظامی و  تقویت روحیه حماسی و دفاعی دانش آموزان برگزار می شود.

وی درپایان یادآورشد: درس آمادگی دفاعی درسه مرحله و دو سطح تئوری و عملی در سال تحصیلی ویژه مقطع متوسطه اول پایه نهم و مقطع متوسطه دوم درپایه دهم نظری و پایه دوازدهم هنرستان تدریس می شود،که دانش آموزان در این مراحل با اصول وفنون مختلف دفاعی و امدادی آشنا می شوند.

ارسال نظرات