بسته حمایتی از سوی بانوان بسیجی به مناطق سیل‌زده ارسال شد

مسئول بسیج خواهران اقشار و متخصصین سپاه تهران از ارسال محموله بسته حمایتی بهداشتی از سوی بانوان بسیجی تهران به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۵۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

به گزارش بسیج اصناف خبرگزاری بسیج، فائزه‌ السادات بهشتی از ارسال بسته حمایتی بانوان و نوزادان از سوی بانوان بسیجی تهران به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در قالب ۶۰۰ بسته به‌منظور کمک به سیل‌زدگان در استان‌های خوزستان و لرستان خبر داد.

مسئول بسیج خواهران اقشار و متخصصین سپاه تهران بزرگ افزود: این محموله کمک‌های بهداشتی مورد نیاز کودکان در قالب پک کودک بسته‌بندی و ارسال می‌شود تا زنان سیل‌زده در این خصوص با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند، همچنین بسته‌های بهداشتی شامل انواع شامپو، صابون، دستمال حوله‌ای و وسایل بهداشتی ویژه بانوان تهیه و امروز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت به مناطق سیل‌زده در استان‌های خوزستان و لرستان ارسال می‌شود.

وی افزود: با توجه به ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان در مناطق سیل‌زده یکی از نیازهای آسیب‌دیدگان در این مناطق لوازم بهداشتی به‌ویژه برای کودکان و بانوان است که بسیج خواهران تهران در یک برنامه خودجوش اقدام به تهیه و ارسال چنین محموله‌ای کردند.
بهشتی خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی تهران با ارسال این محموله به بانوان سیل‌زده اعلام کردند که همیشه و همه‌جا در کنار آنها هستند و از هموطنان خود حمایت لازم را انجام می‌دهند، زیرا این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز از انقلاب و نظام به‌خوبی دفاع کردند و امروز وظیفه ما است که به حمایت آن‌ها بشتابیم.
وی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون محموله‌های حمایتی از سوی مردم ایران اسلامی به مناطق سیل‌زده به‌خوبی انجام‌گرفته است که بانوان بسیجی تهران نیز با ارسال این بسته‌های حمایتی خواستند در این کار خیرخواهانه سهیم شوند.

بسته حمایتی از سوی بانوان بسیجی به مناطق سیل‌زده ارسال شدبسته حمایتی از سوی بانوان بسیجی به مناطق سیل‌زده ارسال شدبسته حمایتی از سوی بانوان بسیجی به مناطق سیل‌زده ارسال شدبسته حمایتی از سوی بانوان بسیجی به مناطق سیل‌زده ارسال شدبسته حمایتی از سوی بانوان بسیجی به مناطق سیل‌زده ارسال شد

ارسال نظرات