خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس آمارهای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش برف در استان را در شهرستان نیر شاهد بودیم به طوری که ارتفاع برف در ایستگاه بلقیس‌آباد این شهرستان به ۳۷ سانتیمتر رسید.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۶۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیاوش محمدی در گفت‌وگویی اظهار داشت: براساس آمارهای ثبت شده در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش برف در استان را در شهرستان نیر شاهد بودیم به طوری که ارتفاع برف در ایستگاه بلقیس‌آباد این شهرستان به 37 سانتیمتر رسید و در شهرستان سرعین نیز میزان بارش 17 سانتیمتر بوده است.

وی با اشاره به بارش باران در مناطقی از استان بیان کرد: در بارندگی‌های 24 ساعت گذشته بیشترین مقدار باران از ایستگاه جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار با 31 و شهر بیله‌سوار با 26 میلیمتر به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل در مورد وضعیت جوی استان در روزهای آینده گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی که در حال حاضر در استان فعال است طی امروز به فعالیت خود ادامه داده و شاهد بارش باران و برف در استان خواهیم بود.

محمدی افزود: از عصر امروز با خروج تدریجی این سامانه از استان بارندگی‌ها متوقف می‌شود اما هوای سرد همچنان در سطح استان ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود امشب دمای هوا در استان نسبت به شب‌های گذشته سردتر شده و در مناطق مرکزی دمای هوا به منفی 5 تا 7 درجه سانتیگراد و در مناطق جنوبی به ویژه در شهرستان خلخال به 9 درجه زیر صفر کاهش یابد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی و به ویژه در گردنه‌ها امروز و فردا شاهد یخبندان، کولاک و مه غلیظ خواهیم بود که انتظار می‌رود رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

محمدی اظهار کرد: به دنبال خروج کامل این سامانه از استان از فردا تا روز شنبه هفته آینده، دمای هوا در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب‌ها همچنان زیر صفر خواهد بود اما در طول روز آسمان نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها