خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

امنیت موردنیاز در آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری وجود دارد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه در آذربایجان غربی امنیت لازم را برای سرمایه گذاری تامین کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۲۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماکو که امروز با حضور مسئولان استان، شهرستان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار ماکو در مسجد ولی عصر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یکی از عوامل موثر در جذب سرمایه به شمار می رود، که خوشبختانه امنیت لازم در استان فراهم شده است.

  وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه هم اکنون آذربایجان غربی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: بنابراین متولیان امر و دست اندرکاران باید برای جذب سرمایه‌گذار اهتمام ورزند تا به این وسیله امکان اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان فراهم شود.

این مسوول با اشاره به اینکه پاسدار و سپاهی از دل مردم و برای خدمت به مردم برخاسته است، افزود: همه افرادی که در این مجموعه ارزشی و انقلابی در حال خدمت هستند، خود را فرزندان این ملت می‌دانند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و همدلی در شرایط کنونی، تاکید کرد: در برخی از نقاط کشورمان، مردم با بلای طبیعی سیل رو به رو شدند، بنابراین باید در حال حاضر بر روی کمک به هم نوعان تمرکز شود تا اینکه به شرایط عادی زندگی برگردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات