خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه معنویت و اخلاق از کلید واژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: امروز باطن‌گرایی و معنویت مورد توجه دنیا است، اما این معنویت بدون ولایت و معنویت ساختگی است و جوان را بی‌هویت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۲۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

معنویت و اخلاق از کلید واژه‌های بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی‌موثقی در همایش طلایه‌داران تبلیغ در جمع روحانیان همدان اظهار داشت: امروز دشمنان با کار در فضای مجازی، تغذیه نامناسب فرهنگی درست کرده اند که اشتهای جوانان را کور می‌کند.

وی با بیان اینکه مخاطب امروز ما در فضای مجازی رشد کرده و مورد هجمه و شبیخون فضای مجازی قرار گرفته است، گفت: برخی از جوانانی که فکر می کنیم دیگر از دست رفته اند را می توان با کار فرهنگی بر روی فطرت انسانی آنها، به راه راست هدایت کرد.

شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه معنویت و اخلاق از کلید واژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: امروز باطن‌گرایی و معنویت مورد توجه دنیا است، اما این معنویت بدون ولایت و معنویت ساختگی است و جوان را بی‌هویت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: امروز ما با دین گزینشی روبرو هستیم؛ یعنی جوان دیندار است اما ولایت و مرجع تقلید ندارد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ماه مبارک رمضان اولین قدم در تبلیغ، توجه در خود است، اظهار داشت: هر کس می‌خواهد حرفش اثرگذاری اجتماعی داشته باشد باید اعتقادات در جان خودش نشسته باشد.

شعبانی موثقی ادامه داد: اگر اعتقادات الهی در جان ما ننشسته باشد، ما نمی توانیم آن را به دیگران القاء کنیم.

وی عنوان کرد: هرکس می‌خواهد علیه مفاسد اقتصادی قیام بکند و شرک و ظلم را بر کنار بزند، باید اول شمشیر را بر روی خود بکشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اخلاص، باورمندی و دغدغه هدایتگری سه لازمه برای اثر بخشی است، اضافه کرد: اگر من و شما دغدغه هدایتگری نداشته باشیم هیچ‌گاه در تبلیغ فرهنگی خود موفق نخواهیم بود.

وی اظهار داشت: مبلغان و طلایه داران، برنامه مبلغی خود را برای یک نفر برنامه ریزی کنند زیرا اگر برنامه برای یک نفر بسته شود دیگر مهم نیست پای منبر یک نفر باشد یا اینکه مسجد پر باشد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز ما با معنویت ساختگی منقطع با ولایت روبرو هستیم، ادامه داد: معنویتی که ما قرار است به جامعه القاء کنیم معنویت متصل به ولایت است.

شعبانی موثقی با بیان اینکه مسئولیت حفظ انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه بر دوش روحانیت است، تاکید کرد: روحانیان عهده دار حفظ انقلاب اسلامی اصیل و مبتنی بر آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: حفظ، بیان حقیقت و تفهیم و القای انقلاب به جامعه از مهمترین اولویت روحانیان است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه قدرت بیان نعمت بزرگ خدا بر عهده روحانیان است اضافه کرد: می توان همچون کمک و اتحادی که در سیل نوروز 98 شکل گرفت، در برابر سیل تهاجمات فرهنگی نیز اتحاد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات