خبرهای داغ:
نجف آباد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر8 نجف اشرف:
حجت الاسلام طالب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه(علیها السلام) گفت:جوانی اهمیت بسیار دارد و جوانی را باید قدر دانست، یکی از سوالاتی که از انسان روز قیامت پرسیده میشود،این است که جوانیت را چگونه گذرانده ای؟
کد خبر: ۹۱۳۰۴۴۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ وی در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان تاکید کرد: مشکلات نسل جوان زیاد است، یکی از چالشهای امروز نسل جوان بحث تحصیل است، یک دانشجو فقط برای مدرک درس خوانده و سوادش به درد زندگی نمیخورد.
وی خاطر نشان کرد:میل به ازدواج مثل از دهان افتادن غذا است که اگر دیر شود فایده ندارد،تحصیل مانع ازدواج شده و سن ازدواج بالا رفته است.
طالب پور با اشاره به شعارسال (رونق تولید) ادامه داد: سال گذشته مردم در مورد حمایت از کالای ایرانی همراهی کردند، مردم به سمت کالای ایرانی رفتند ولی امسال باید جنس با کیفیت و خوب تولید کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر8 نجف اشرف افزود: کارهایی که میتوان برای ایجاد رونق تولیدانجام داد، اول اینکه جنس ایرانی بخریم و سرمایه ها باید به سمت تولید برود،باید نقدینگی در بانک ها و خانه ها به سمت تولید واشتغال برود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار